با حضور معاون سیاسی استاندار فارس صحن جدیدالاحداث مسجد محله مصلای جهرم با اعتبار 14 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۳۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 23 May 2016
ابناک فارس به نقل از فارس:معاون سیاسی استاندار فارس جمعه‌شب در آیین بهره‌برداری از صحن جدیدالاحداث مسجد محله مصلای جهرم که با حضور امام‌جمعه، نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه جهرم و برخی مسؤولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز که داعش به پشتوانه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب در حال نشان دادن وجهی نازیبا به اسم اسلام به جهان است باید علما و بزرگان اسلام میدان‌داری کنند و نگذارند سیمای رحمانی اسلام را با خون‌ریزی‌های یک گروه قلیل منحرف به نام اسلام تمام کنند.

هادی پژوهش جهرمی افزود: امروز غرب و استکبار می‌خواهد به جوان مسلمان القا کند که اسلام نمی‌تواند دنیا را اداره کند و باید همگان سعی کنند پیوند عمیق بین اسلام و نسل جدید را به وجود آورند تا منتظران واقعی برای حضرت حجت باشیم.

معاون سیاسی استاندار فارس گفت: ویژگی اسلام که همراهی جامعه با فقها و علما است نمی‌گذارد هیچ‌گاه این دین کم‌رنگ شود.

پژوهش در ادامه به نقش خاندان آیت‌اللهی در ترویج دین در استان فارس اشاره کرد و بیان داشت: امروز که بهره‌برداری از این مسجد مقارن شده است با بزرگداشت مقام آیت‌الله سید فخرالدین آیت‌اللهی جا دارد نسل جوان را از خدمات این خاندان مکرم آگاه سازیم و قدر چنین نعمت‌هایی را بدانیم.

صحن مسجد مصلا در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع و زیربنای 5 هزار مترمربع در سه طبقه و با اعتبارات مردمی 14 میلیارد ریالی با طراحی زیبای اسلامی ایرانی جمعه‌شب به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار