آیت الله ایمانی الحاق استان فارس به آب های خلیج فارس را از دیگر مسائل مهم و ضروری برای پیگیری بیان کرد و از همه مسوولان استان خواست با اتحاد و همدلی طوری برنامه ریزی کنند تا از این سفر نهایت بهره برداری اقتصادی و عمرانی برای استان صورت گیرد .
کد خبر: ۲۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 16 April 2015
بمناسبت سال دولت و ملت ،همدلی و همزبانی اولین نشست صمیمی مسوولان ارشد استان فارس در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز برگزار شد .
بگزارش تابناک فارس و نقل از صدا و سیما آیت الله ایمانی در این نشست با اشاره به نامگذاری سال و سفر قریب الوقوع رییس جمهور و هیات دولت به استان گفت: فارس با تمام امکانات اردیبهشت به استقبال رییس جمهور و هیات دولت می رود.
امام جمعه شیراز افزود: شانزدهمین سفراستانی رییس جمهور به فارس فرصت مغتنمی است تا ظرفیت ها ، توانمندی ها و نیازهای کلان استان با حضور رییس جمهور و هیات دولت بررسی شود .
وی گفت: در این سفر باید مسائل کلان استان بخصوص توانمندی ها و مشکلات استان از جمله اشتغال، صنعت ، کشاورزی ، خشکسالی ، قطب الکترونیک ، قطب پزشکی بودن فارس ، گردشگری ومشکلات دریاچه ها و تالاب ها مطرح شود.
آیت الله ایمانی الحاق استان فارس به آب های خلیج فارس را از دیگر مسائل مهم و ضروری برای پیگیری بیان کرد و از همه مسوولان استان خواست با اتحاد و همدلی طوری برنامه ریزی کنند تا از این سفر نهایت بهره برداری اقتصادی و عمرانی برای استان صورت گیرد .
استاندار فارس هم در این جلسه با تاکید بر اینکه تاکنون 30 جلسه با مسوولان استان ، نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و هیات دولت گرفته شده است گفت : در این سفر باید مصوباتی که پیش از این درخصوص استان تصویب شده و تاکنون اجرایی نشده است مطرح شود .
احمدی افزود : مسائل کلان استان از جمله آزاد راه شیراز اصفهان ، خطوط ریلی در استان ، مطرح شدن دانشگاه شیراز به عنوان دانشگاه بین المللی باید با هماهنگی لازم تمام مسوولان و دستگاه ها پیگیری شود .
استاندار فارس افزود : همه دستگاه های اجرایی استان باید با اتحاد و همدلی زمینه را برای استقبال از سفر هیات دولت به استان فراهم کنند تا بتوان از این فرصت مهم برای پیشبرد استان نهایت استفاده را کرد .
دکتر احمدی گفت : جمع بندی سفر رییس جمهور در پایان سفر در جلسه شورای اداری استان به صورت شفاف اعلام خواهد شد .
در این جلسه همچنین القاصی مهر رییس کل دادگستری استان ، سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان ، صادقی و ذوالانوار نمایندگان مردم شیراز ، رضایی نماینده مردم جهرم ، طاهری نماینده مردم اقلید ، زارع نماینده مردم آباده ، بوانات و خرم بید ، موسوی نماینده مردم مهر و لامرد ، احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت ، اسماعیلی نماینده مردم خرامه ، سروستان و کوار و محمد صادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در سخنانی بر توجه ویژه به حرم سوم اهل بیت علیهم السلام ، خشکسالی در فارس ، دستیابی به آب های آزاد ، توانمندی های صنعت الکترونیک فارس و توجه ویژه به قطب پزشکی بودن فارس تاکید کردند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار