فرمانده سپاه ناحیه ثارالله از برگزاری ۵۵۰ برنامه از سوی این ناحیه در ایام دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰ 02 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعتی ظهر دوشنبه در نشست خبری بیان کرد: با پشت سر گذاشتن ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز شاهد هستیم که ایران توانسته در تمامی عرصه های علمی موفق عمل کند که این مهم بیانگر اقتدار وقدرت ایران اسلامی در مجامع بین المللی شده است.

وی بابیان اینکه امسال از سوی از سوی سپاه ناحیه ثارالله بیش از ۵۵۰ برنامه در ایام دهه فجر برگزار می شود، افزود: تلاش داریم با برگزاری برنامه های متنوع در دهه فجر بتوانیم شکرگزار خداوند باشیم که توانسته ایم با پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های بین الملی قدرتمند ظاهر بشویم.

قناعتی ایام دهه فجر را از مهمترین فرصتها برای تحلیل عملکرد نظام جمهوری اسلامی دانست و از مسئولان خواست با بازگو کردن دلایل پیروزی انقلاب اسلامی، نسل جوان را آگاه سازند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید روحیه غیر اسلامی مصرف گرایی که در جامعه گسترش یافته را دور کنند زیرا این معضل باعث شده نتوانیم معنی سبک زندگی اسلامی را به درستی آگاه شویم.

قناعتی اضافه کرد: تلاش داریم در سال آینده به عنوان های مختلف سبک زندگی اسلامی را در جامعه اجرایی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله از مسئولان وسایر اقشار جامعه خواست به موضوع مهم اخلاق وفرهنگ بیشتر توجه کنند زیرا پیشرفت در عرصه های علمی فناوری زمانی معنا پیدا می کند که بتوانیم اخلاق و فرهنگ اسلامی را رعایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله نیز گفت: این انقلاب هم رژیم ستم‌شاهی، ژاندارم منطقه و نوکر استکبار جهانی را از صحنه بیرون و با استکبار جهانی و ظلم‌ستیزی مبارزه کرد.

حجت الاسلام محمدی با یادآوری اینکه بعد از پیروزی انقلاب تمام دنیای استکبار و استعمار و کفر به تمام معنا علیه انقلاب یکی شدند، افزود: این قدرت‌ها به جنگ با این انقلاب آمدند اما چون این انقلاب متکی به قرآن و ادامه راه پیامبر(ص) و امام حسین(ع) بود، تمام توطئه‌های دشمنان یکی و پس از دیگری خنثی شد به طوری که حتی حرکت عظیمی در دنیا شکل گرفت و بیداری اسلامی به منصه ظهور رسید.

وی از مسئولان خواست با برگزاری برنامه های مختلف اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی را در جامعه انتشار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار