در حال حاضر با باطل شدن مجوز تنها قنادی ممتاز همدان، هیچ قنادی با درجه ممتاز در همدان فعالیت نمی‌کند.
کد خبر: ۲۴۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 16 June 2016
رئیس اتحادیه قنادان و آجیل‎فروشان همدان گفت:‌ در حال حاضر با باطل شدن مجوز تنها قنادی ممتاز همدان، هیچ قنادی با درجه ممتاز در همدان فعالیت نمی‌کند.

به گزارش فارس، محمد ارغوان با بیان اینکه در همدان، قنادی با درجه ممتاز وجود ندارد، اظهار کرد: با باطل شدن جواز تنها قنادی ممتاز همدان، همه شیرینی‎فروش‌ها درجه یک محسوب می‌شوند و هیچ واحد صنفی اجازه دریافت هزینه‌های تولیدات ممتاز را از شهروندان ندارد.

وی با بیان اینکه برای دریافت درجه ممتاز، داشتن شاخص‌هایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: برای اخذ درجه ممتاز حساسیت ویژه‌ای داریم تا مردم بابت هزینه‌ای که می‌کنند، محصولات با کیفیتی دریافت کنند.

رئیس اتحادیه قنادان و آجیل‎فروشان همدان با بیان اینکه این اتحادیه 350 عضو دارد، تصریح کرد: 70 واحد صنفی آجیل و خشکبار، 100 قنادی و مابقی نیز واحدهای خشکه پزی، کارگا‌ه‌های تولید نبات و آبنبات و کماج پزی هستند.

این مسؤول ادامه داد:‌ سه واحد سمنو پز، پنج مورد عسل فروش و 6 واحد شکلات‎فروش نیز در چند سال اخیر موفق به اخذ جواز کسب شدند و زیر نظر اتحادیه قرار گرفتند.

ارغوان با بیان اینکه قنادان همدان به دلیل کاهش قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان مورد تقدیر کمیسیون نظارت قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: امسال برای دومین سال پیاپی بود که قنادان همدان تخفیف ویژه‌ای را برای عرضه زولبیا و بامیه در نظر گرفتند.

وی تأکید کرد:‌ این کار باعث کاهش حاشیه سود و برچیده شدن کارگاه‌های زیرزمینی شد که به تبع آن محصولات با کیفیتی به دست مردم می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار