رئیس بیمارستان بعثت بخش اشکنان لامرد از راه‌اندازی بخش روان‌پزشکی تخصصی در این بیمارستان خبر داد
کد خبر: ۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹ 02 February 2015
حسن یارمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار کرد: از سال 92 تاکنون اقدامات گسترده‌ای در راه‌اندازی بخش‌های مختلف و تخصصی بیمارستان بعثت اشکنان با کمک‌های خیران ارزشمند این بخش، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسئولان ارشد لامرد انجام شده است.
وی افزود: بیمارستان بعثت اشکنان از نظر افزایش کیفیت خدمات، موفق به اخذ تندیس برتر در همایش ارائه خدمات بیمارستان‌های استان فارس شد که نشان از ارائه خدمات مطلوب در این بیمارستان است.
یارمحمدی با بیان اینکه بخش رادیولوژی بیمارستان بعثت اشکنان مجهز به دستگاه ماموگرافی در سطح شهرستان لامرد و دارای کیفیت بسیار بالایی است، گفت: دستگاه ماموگرافی کمک شایانی به بیماران سرطانی به‌ویژه زنان بیمار که مبتلا به سرطان سینه هستند ارائه می‌دهد.
رئیس بیمارستان بعثت اشکنان ادامه داد: هفت بیمار سرطانی با شناسایی به‌موقع از مرگ حتمی نجات یافتند و 20 بیمار سرطانی دیگر نیز شناسایی شدند.
وی در مورد راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان بعثت اشکنان اضافه کرد: بسیاری از بیماران دیالیز مجبور بودن مسافت طولانی را برای مراجعه به دیگر بیمارستان‌ها طی کنند که با راه‌اندازی بخش دیالیز از اول بهمن‌ماه جاری با کمک خیران اشکنانی مشکل بیماران دیالیزی برطرف شده است. یارمحمدی خاطرنشان کرد: در حال راه‌اندازی بخش ارتباط با پزشک از راه دور در بیمارستان بعثت اشکنان نیز هستیم که با راه‌اندازی این بخش در صورتی‌که پزشک متخصص در بیمارستان حضور نداشته باشد می‌توان با پزشک متخصص ارتباط برقرار کرد و در حال حاضر نیز زیرساخت‌های راه‌اندازی این بخش انجام‌ شده است.
این مسئول با اشاره به راه‌اندازی بخش جدید داروخانه در بیمارستان بعثت اشکنان بیان کرد: انبار دارویی این بیمارستان کیفیت و استانداردهای لازم را نداشت و همواره در معرض نابودی داروها بودیم که با همت والای خیران اشکنانی دو انبار جدید دارو در بیمارستان بعثت اشکنان راه‌اندازی شد.
وی ادامه داد: طی چند ماه گذشته دو پانسیون برای پزشکان متخصص بیمارستان بعثت و پانسیون پزشک اتفاقات احداث شده است که در دهه فجر سال جاری مورد افتتاح قرار می‌گیرد. رئیس بیمارستان بعثت اشکنان بیان کرد: دستگاه زباله‌سوز این بیمارستان نیز خریداری ‌شده است و تا یک ماه آینده نصب و راه‌اندازی می‌شود.
یارمحمدی با اعلام اینکه سیستم رایگان اینترنت بی‌سیم در تمام بخش‌های بیمارستان بعثت اشکنان وجود دارد و ارائه خدمات می‌دهد، اذعان کرد: 200 دوربین مداربسته در سه ماه آینده در تمام نقاط مهم این بیمارستان نصب می‌شود.
وی از راه‌اندازی بخش جدید تخصصی روان‌پزشکی در بیمارستان بعثت اشکنان خبر داد و تصریح کرد: این بخش جدید تخصصی در دهه فجر سال جاری مورد افتتاح قرار می‌گیرد و ساختمان آن نیز احداث و دارای 50 تخت است.
این مسئول در ادامه اظهار کرد: در دو سال اخیر درآمد بیمارستان بعثت اشکنان به مرحله‌ای رسید که تراز مالی آن مثبت شد و علاوه بر اینکه باری روی دوش دولت نگذاشته بلکه درآمدزایی نیز داشته است.
یارمحمدی همچنین از تجهیز تمام اتاق‌های بیماران بیمارستان بعثت اشکنان به وسایل موردنیاز تا پایان سال جاری نیز خبر و ادامه داد: با راه‌اندازی بخش فوق‌تخصصی نوزادان "N.I.C.U" که مجوزهای لازم آن گرفته ‌شده و دارای 6 تخت است نیاز به اعزام بیماران به مرکز استان برطرف می‌شود.
وی با تقدیر از همت والای خیرین در مورد کمک‌های شایان و بسیار به بیمارستان بعثت اشکنان نیز خاطرنشان کرد: اعتماد خیران به این بیمارستان روزبه‌روز بیشتر شده و کمک‌های فراوانی کرده‌اند که امیدواریم در سال‌های آینده نیز از سوی خیران ارزشمند ادامه داشته باشد که به‌یقین نیز باهمت والای آنان ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار