بااعتباری بیش از 100 میلیارد تومان سه طرح عمرانی با حضور استاندار فارس در اشکنان شهرستان لامرد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲ 03 February 2015

به گزارش فارس از لامرد، همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور سید محمد احمدی استاندار فارس، پست 400 کیلوولت اشکنان عصر امروز بااعتباری بالغ 100 میلیارد تومان، گازرسانی به شهر اهل با 16 کیلومتر لوله‌گذاری شبکه توزیع و تغذیه و یک ایستگاه تحت‌فشار با ظرفیت 2 هزار و 500 مترمکعب و بااعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد تومان و سالن دوم مرغداری تخم‌گذار بااعتباری بالغ‌بر 250 میلیون تومان توسط بخش خصوصی و با اشغال‌زایی 20 نفر در اشکنان افتتاح و به بهر‌برداری رسید.

استاندار فارس پس از افتتاح طرح گازرسانی به شهر اهل لامرد در جمع مردم این شهر گفت: خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته جزو اولویت‌هایی است که مسئولان با سرعت در حال پیگیری آن هستند و گازرسانی به این شهر نیز نمونه‌ کوچکی از عزم دولت برای رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور است.

سید محمد احمدی با اشاره به نقش مردم در کمک به دولت گفت: مردم باصرفه جویی در منابع مختلف انرژی ازجمله گاز و آب به کمک دولت بشتابند تا در زمان لازم شاهد کمبود این ماده حیاتی نباشیم.

به گزارش فارس، همچنین استاندار فارس با درخواست شورای شهر اهل مبنی بر استقرار اداره گاز در این شهر موافقت کرد و از اداره کل گاز این استان خواست تا زیرساخت‌های آن را فراهم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار