نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: براساس توافقات صورت گرفته دولت باید ۳ هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر قرار دهد.
کد خبر: ۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰ 04 February 2015

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با تسنیم در شیراز، با اشاره به تعهد ساخت 3 میلیون واحد مسکن مهر در کشور توسط دولت اظهار داشت: تاکنون 1.5 میلیون واحد واگذار شده و مابقی مشکلات زیرساختی دارند که براساس توافقات صورت گرفته دولت باید 3 هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر قرار دهد که این امر هنوز محقق نشده است.

وی با اشاره به حضور چندین باره وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس گفت: نمایندگان در این جلسات بر تکمیل هر چه زودتر مسکن مهر تاکید کرده و مقام معظم رهبری هم در جلسه با هیئت دولت بر این موضوع تاکید داشتند.

رضایی افزود: باوجود تلاش دولت و‌ وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل مسکن مهر اما هنوز مشکلاتی وجود دارد و همه تلاش کمیسیون عمران این است که مشکلات مسکن مهر ظرف چند ماه آینده برطرف شود هر چند که مسکن مهر در پردیس تهران مشکلات جدی و شرایطی سخت‌تری دارد.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: تاخیر در حل مشکل مسکن مهر هم مشکلات اجتماعی به دنبال دارد و هم تبدیل به کلاف سردرگمی شده که دردسرهای آن بیشتر می‌شود و دولت باید هرچه سریعتر مشکلات مسکن مهر را برطرف کند و واحدها را در اختیار مردم قرار دهد.

نماینده مردم جهرم در مجلس با اشاره به مشکلات مسکن مهر استان فارس خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که در دو هفته آینده در جهرم با حضور وزیر راه و شهرسازی داریم تلاش بر این است که مشکلات آب شرب و فاضلاب مسکن مهر فارس برطرف شود.

وی تصریح کرد: امید است از میزان 3 هزار میلیارد اعتباری که برای تکمیل مسکن مهر در نظر گرفته شده آن میزان که برای فارس مورد نیاز است، به این استان تعلق بگیرد و دولت باید زودتر برای رفع مشکلات مسکن مهر اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار