نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولیت طعمه‌ای نیست که فردی بر سر سفره آن بنشیند و به یغما ببرد، چراکه هدف از قبول مسؤولیت‌ها باید خدمت به مردم باشد.
کد خبر: ۲۸۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ 01 September 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: جمشید جعفرپور عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که به مناسبت تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان لارستان با حضور معاون امنیتی سیاسی استاندار فارس در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی، مسؤولیت یک فرصت و امانت است که نصیب هر‌کس نمی‌شود و از طرفی برای همیشه نیست.

وی بابیان اینکه مسؤولیت طعمه‌ای نیست که فردی بر سر سفره آن بنشیند و به یغما ببرد، افزود: هدف از قبول مسؤولیت‌ها باید خدمت به مردم باشد و همگی ما باید بدانیم آیندگان هستند که بر عملکرد ما قضاوت می‌کنند.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت کردن در این ادوار با توجه به مشکلات متعدد کاری بس دشوار است، تصریح کرد: انجام صحیح مسؤولیت‌ها باعث جلب اعتماد عمومی و به‌تبع آن افزایش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود.

جعفرپور در پایان از تلاش‌های علی‌اکبر نجیب‌زاده فرماندار پیشین لارستان و فرماندار مرودشت تقدیر و برای جلیل حسنی سرپرست فرمانداری ویژه لارستان آرزوی موفقیت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار