محمدابراهیم جرجانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این رقابت ها با شرکت شش تیم ازعصر یکشنبه آغاز شده و سه تیم برتر این رقابت ها به لیگ برتر باشگاه های کشور راه خواهند یافت.
کد خبر: ۲۹۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 05 September 2016
 رییس هیات تنیس استان گلستان گفت: رقابت های لیگ دسته اول بانوان این رشته ورزشی در مجموعه تنیس باشگاه شکوه طبیعت گرگان در حال برگزاری است.

محمدابراهیم جرجانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این رقابت ها با شرکت شش تیم ازعصر یکشنبه آغاز شده و سه تیم برتر این رقابت ها به لیگ برتر باشگاه های کشور راه خواهند یافت.
وی اظهار داشت: ورزشکاران استان های گلستان، سیستان و بلوچستان، البرز و قزوین در این مسابقات حضور دارند که به مدت سه روز رقابت های خود انجام می دهند.
جرجانی یادآور شد: در نخستین دیدارهای برگزار شده این دوره از رقابت ها، تیم مینودر قزوین 2 بر یک هیات تنیس البرز را شکست داد و شهید عابدینی قزوین سه بر صفر شکوه طبیعت گلستان را مغلوب کرد.
به گفته وی؛ همچنین تیم ملل گلستان سه بر صفر برابر مینودر قزوین به برتری رسید و حافظ اعتماد زاهدان هم 2 بر یک شهید عابدینی قزوین را شکست داد.
در این دوره از رقابت ها تیم های هیات تنیس البرز ، مینودر قزوین، شکوه طبیعت گلستان، شهید عابدینی قزوین، حافظ اعتماد زاهدان و ملل گلستان حضور دارند.
سرداوری این دوره از رقابت ها برعهده آزیتا ملک احمدی می باشد و زینب سادات حسینی، الهام ابراهیمی و بهناز تعبدی نیز امر قضاوت را بر عهده دارند.
همچنین پیش از این مسابقات تنیس پسران 16 تا 18 سال کشور با قهرمانی تیم استان قم در گرگان پایان یافت و آذربایجان غربی در جایگاه دوم ایستاد و اصفهان و خراسان رضوی هم مشترک سوم شدند.
در پایان مسابقات تنیس پسران زیر 16 سال کشور در بخش انفرادی محمد میرزایی از اصفهان و رهام عباسی از گیلان به ترتیب مقام های اول و دوم را به دست آوردند و مهرشاد قفقازی از اصفهان و سینا مقیمی از خراسان رضوی هم به طور مشترک سوم شدند.
در رده سنی زیر 18 سال نیز امیر حسین بادی از قم صاحب عنوان قهرمانی شد و آرمان جلیلی از آذربایجان غربی در جایگاه دوم ایستاد، نوید ضرابی از اصفهان و کیا کهنمویی از آذربایجان غربی نیز در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در رقابت های پسران نیز 75 تنیسور از استان های گلستان، ایلام، آذرباریجان غربی و شرقی، همدان، کرمان، تهران، قزوین، توابع تهران، اصفهان، فارس، گیلان، البرز، قم، مازندران، خراسان رضوی و خوزستان حضور داشتند.
سرداوری این بخش از رقابت ها بر عهده علی تهرانی بود و مجید گلچین، الوند نامجو، امیر معطوفی و احسان قربانی نیز امر قضاوت را بر عهده داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار