تابناک کهگیلویه وبویراحمد
پس از اعلام آمار توسط لدنی نژاد ، رئیس کل دادگستری ضمن خوشحال کننده دانستن این خبر ، از وی پرسید که این همه انشعاب غیر مجاز در این مدت یک ماهه جمع آوری شد!؟
کد خبر: ۲۹۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 08 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سومین جلسه پیشگیری از وقوع جرم با موضوع ارایه گزارش عملکرد دستگاههای خدمات رسان در خصوص انشعابات ݟیرمجاز و بازگشایی مدارس در دادگستری کل استان و با مدیریت رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست یکی از مهمترین موضاعاتی که مورد بررسی قرار گرفت ، سئوال حجت الاسلام مزارعی از مدیرکل آبفای شهری در خصوص سرانجام ضرب الاجل به دارندگان انشعابات غیر مجاز بود که لدنی نژاد در پاسخ به ارائه آماری از میزان جمع آوری های انشعابات غیر مجاز پرداخت.
 
لدنی نژاد گفت : از حدود بیش از 12 هزار انشعاب غیر مجاز که شناسایی شده است تا کنون بیش از 6 هزار از این انشعابات جمع یا تعیین تکلیف شده اند.
پس از اعلام آمار توسط لدنی نژاد ، رئیس کل دادگستری ضمن خوشحال کننده دانستن این خبر ، از وی پرسید که این همه انشعاب غیر مجاز در این مدت یک ماهه جمع آوری شد!؟  لدنی نژاد در این خصوص توضیح داد: فرایند شناسایی و جمع آوری، پروسه ای بوده که از پایان سال 94 شروع شده اما پس از اعلام حمایت های قاطع دستگاه قضا به موفقیت رسیده است.
لدنی نژاد حمایت های دستگاه قضایی و همچنین تشکیل جلسات متعدد با دستگاه ها ، نهادها و همچنین صدا و سیما را در این زمینه بسیار مفید دانست و خواستار ایجاد تمهیداتی برای بهره گیری از کمک دهیاران و بخشداران برای کمک به رفع معظل انشعابات غیر مجاز شد.
وقتی حمایت های قضایی هم منفعت دارد هم ضرر!
در ادامه دیگر دستگاه های خدمات رسان هم به ارائه برخی آمار و ارقام در حوزه ی کاری خود پرداختند.
صیدالی مدیرعامل شرکت گاز استان دخالت دستگاه قضا برای شرکت گاز هم مثبت بود و هم منفی !
صیدالی در توضیح این سخن خود گفت: با حمایت ها و جدیت و ضرب الاجل دستگاه قضای بسیاری از مشکلات ما حل شد اما از طرف دیگر با توجه به جدیت در دستگاه قضا در این مورد ، برخی از مناطق دارای مشکلاتی قانونی برای گازرسانی هستند که قبلا به نحوی این مشکل را حل می کردیم اما حالا دست ما بسته است .
 
رئیس کل دادگستری استان در این خصوص، خواستار معرفی نهادهایی شد که به موقع کار خود را انجام نمی دهند تا بر علیه آن ها اقدام شود.
مزارعی افزود با توجه به نزدیکی فصل سرما باید تمهیداتی اندیشیده شود تا مشکل گازرسانی به منازل مردم در سریعترین زمان ممکن صورت گیرد.
وی با تعیین ضرب الاجلی 20 روزه خواستار تلاش برای بررسی مشکلات و رفع آن ها و همچنین با توجه به نزدیک شدن فصل سرما خواستار تعیین تکلیف گازرسانی به خانوارهای ساکن در دو منطقۀ اراضی تعاونی فرمانداری در اکبر آباد و منطقه بلکو در این مدت شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نظر می رسد ورود با جدیت دستگاه قضا به موضوعات و مشکلات دستگاه های خدمات رسان ، به باز شدن گره های این نهادها و رفع مشکلات، کمک شایانی کرده است.
 هشدارهای جدی رئیس کل دادگستری به مخلان امنیت و محاربان
رئیس کل دادگستری با بیان اینکه باید از همه ظرفیت ها برای  ایجادامنیت در جامعه بهره گرفت گفت: قانون فضا را برای مخلان نظم ناامن می‌کند.

حجت السلام مزارعی افزود: اشراری که با اسلح سرد مانند قمه، ساتور و چاقو  موجبرعب در جامعه می‌شوند، محارب هستند و با آنان مطابق قانون برخورد قضایی می‌شود.

وی به تبعید مخلان نظم عمومی به نقاط دور افتاده‌ی کشور اشاره کرد و افزود: با برخورد قضایی فضای عمومی برای این دسته از مجرمان ناامن شده است.
وی همچنین با اشاره به برخی گزارش‌ها مبنی بر توزیع مشروبات الکلی و مواد‌ مخدر توسط تعدادی از متخلفان در استان گفت: شناسایی این افراد در دستور کار قرار دارد و به زودی با آنها برخورد قضایی می‌شود.

مزارعی به نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هم اشاره کرد و گفت: توجه به برقراری نظم و امنیت بعنوان مطالبه‌ی مهم جامعه و خانواده‌ها برای پیشگیری از آسیب‌ها ضروری است.

وی گفت: نظارت بر خوابگاه‌های دانشجویی و لزوم ممانعت از پذیرش افراد غیر دانشجو در این اماکن و همچنین تامین سرویس‌های خدماتی بسیار ضروری است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار