تیم های خارجی شرکت کننده در مسابقات رالی خاورمیانه وارد شیراز شدند .
کد خبر: ۳۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 02 May 2015
تابناک فارس به نقل از واحد مرکزی خبر:دبیر اجرایی ستاد رالی بین المللی مِرک در استان فارس گفت : از صبح امروز ورود تیم های خارجی شرکت کننده در مسابقات رالی بین المللی خاورمیانه و شمال آفریقا از کشورهای قطر، کویت،سوریه ، عمان ، لبنان، ترکیه و امارات آغاز شده است .

فرشید دانشور افزود : 14 خودرو این تیم ها نیز پس از ترخیص از گمرک وارد شیراز شد .

وی درباره زمان بندی مسابقات نیز گفت : تیم ها پس از استقرار در شیراز تا پانزدهم اردیبهشت ماه با مسیر های مسابقه آشنا شده و تست های مسابقه را انجام می دهند .

وی افزود : شانزدهم اردیبهشت ماه مراسم افتتاحیه مسابقات در دروازه قرآن شیراز برگزار و 17 و 18 اردیبهشت نیز مسابقات اصلی انجام می شود .

دبیر اجرایی ستاد رالی بین المللی مِرک در استان فارس گفت : یک شرکت کننده نیز از کشور آلمان در بخش آزاد این مسابقات حضور خواهد داشت.

دبیر اجرایی ستاد رالی بین المللی مرک در فارس با اشاره به حضور 10 تیم داخلی در این مسابقات یادآور شد: این مسابقات براساس استاندارهای جهانی برگزار می شود و تیم های داخلی نیزمکلف به رعایت این استانداردها هستند.

مسابقات رالی خاورمیانه در شیراز از تخت جمشید آغاز می شود و اتومبیل رانان از مرودشت، بندامیر، محمودآباد، سبزآباد، حسین آباد، لابیشه، زین آباد، کنجان، سلطان آباد، دوکوهک و اسماعیل آباد عبورمی کنند .
دریاچه خشک آباده طشک نیز نقطه پایانی این مسابقات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار