با توجه به اهمیت سرشماری نفوس و مسکن، اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان خرامه، امکانات و تجهیزات لازم جهت ثبت نام مردم در این سامانه را به طور رایگان در اختیار عموم مردم گذاشت.
کد خبر: ۳۰۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲ 01 October 2016
تابناک فارس به نقل از شیرازه: سید شهاب الدین حاجی زاده رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان خرامه اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف و فهیم شهرستان خرامه، این اداره اقدام به در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات لازم جهت ثبت نام در سامانه سرشماری بصورت رایگان نموده است.
وی افزود: شهروندان عزیز می توانند جهت استفاده از این امکانات، در ساعات اداری به ساختمان این مجموعه واقع در ابتدای خیابان بنیاد شهید مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و چاپ کد آماری خود اقدام کنند.  

حاجی زاده ادامه داد: در اولین روز این کار، اسقبال مردم خوب بوده و مراجعه کنندگان با دعای خیر از این محل خارج شده اند، مسئول IT اداره نیز در کنار فعالیت های خود، در صورت وجود مشکل به مراجعه کنندگان کمک خواهد کرد.  رییس اداره ثبت اسناد و املاک خرامه بیان داشت: همه ما مسئولیم و باید تا آنجا که می توانیم و قانون به ما اجازه می دهد در راه خدمت رسانی مطلوب و سریع به شهروندان گام برداریم مخصوصا در این مورد که مهمترین تصمیمات 5 سال آینده کشور به آن بستگی دارد.

وی در پایان گفت: هر چند که این کار خارج از وظایف قانونی این اداره است اما به مصداق فرموده "عبادت جز خدمت به خلق نیست" بر خود واجب دانستیم با توجه به اهمیت موضوع، قدم کوچکی در خدمت رسانی به مردم برداریم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار