دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان سروستان با انتقاد از کسانی که از تریبون‌های رسمی این شهرستان به سیاه‌نمایی از شرایط گذشته کشور می‌پردازند، تصریح کرد: اگر تحریم‌ها امروز به اوج خود رسیده است بخشی از آن به خاطر خیانت‌هایی است که در مجلس ششم صورت گرفت.
کد خبر: ۳۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 09 May 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سروستان:

غلامعلی احمدی در دومین نشست بصیرتی هیئت عاشقان ولایت شهرستان سروستان در سال جاری با موضوع اقتصاد مقاومتی که در تالار حافظ این شهر با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، کارآفرینان برتر و جمع کثیری از مردم این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: به لطف خدا در سال 93 بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون ریال وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی ناحیه سروستان در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی پرداخت ‌شده است که در این راستا 85 نفر به‌صورت مستقیم و 170 نفر به‌صورت غیرمستقیم مشغول به‌ کار شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان افزود: قصد داریم در سال 94 باهمت و توان مضاعف برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی را دنبال کنیم و در این مسیر دست تمام مسئولان و نهادهای مستقر در سروستان را برای تحقق هرچه بهتر برنامه‌ها به‌گرمی می‌فشاریم.

احمدی بابیان اینکه هدف دشمن در جنگ فرهنگی از بین بردن بنیه اعتقادی نسل جوان جامعه اسلامی ما است بیان کرد: شجره طیبه صالحین که بارها از سوی مقام عظمای ولایت مورد تأکید قرارگرفته در این راستا توانسته قدم‌های ممتازی بردارد که به فضل الهی این طرح روزبه‌روز چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته و منشأ خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان سراسر کشور مبنی بر نپذیرفتن مذاکرات زیر شبح تهدید افزود: آمریکایی‌ها به‌شدت غیرقابل ‌اعتماد هستند، از یک‌ طرف می‌گویند مذاکره و از طرف دیگر مرتب تهدید می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان ضمن تأکید بر کمک به دولت برای پیشبرد امور کشور تأکید کرد: از تمام تحریم‌هایی که علیه ملت وضع ‌شده تنها 10 درصد هسته‌ای و مابقی غیرهسته‌ای است، و این 10 درصد نیز بخشی در اختیار کنگره و بخشی در اختیار شورای امنیت و بخش اندکی در اختیار رئیس‌جمهور آمریکاست و اینکه آن‌ها می‌گویند تحریم‌ها برداشته نمی‌شود بلکه تخفیف داده می‌شود و تا ابد بازرسی‌ها ادامه خواهد یافت معنای این چیزی جز تحقیر نیست.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان سروستان با انتقاد از کسانی که از تریبون‌های رسمی این شهرستان به سیاه‌نمایی از شرایط گذشته کشور می‌پردازند، تصریح کرد: اگر تحریم‌ها امروز به اوج خود رسیده است بخشی از آن به خاطر خیانت‌هایی است که در مجلس ششم صورت گرفت.

احمدی ضمن هشدار به برخی از گروه‌های سیاسی که می‌خواهند از شعار امسال در راستای خواسته‌های گروهی خود سوءاستفاده کنند اظهار داشت: برخی به‌گونه‌ای با صحبت‌های خود زلف حل مشکلات اقتصادی کشور را به مذاکرات گره‌ زده به‌ طوری‌ که به‌زعم این افراد، انگار قرار است با مذاکرات معجزه‌ای اتفاق بیفتد اما همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند؛ «کلید حل مشکلات اقتصادی کشور نه در ژنو و نه در لوزان بلکه در داخل است و آن چیزی جز اقتصاد مقاومتی نیست».

وی در پایان سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای دولت خدمتگزار و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به برخی افراد که با غرض‌های خاص به دنبال مقاصد سیاسی خود هستند هشدار داد و افزود: امت حزب‌الله، مردم و بسیجیان سروستان اجازه نخواهند داد افرادی با حضور در این شهرستان و با صحبت‌های مسموم خود فضای جامعه را دوقطبی و اختلاف‌انگیز کنند.

برچسب ها: مجلس ششم ، تحریم ، بسیج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار