جلسه حفاظت و اطلاعات زندانهای فارس با حضور پوریانی معاون مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان زندانها، کشوری معاون سلامت، اصلاح و تربیت ، سجادی رئیس اداره حفاظت و اطلاعات زندانهای فارس و جمعی از مسئولین، سرپرستان و رابطین حفاظت و اطلاعات زندانهای فارس در سالن شهید دستغیب اداره کل برگزار گردید.
کد خبر: ۳۲۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 14 November 2016
تابناک فارس به نقل از سازمان زندان ها:پوریانی معاون حفاظت و اطلاعات سازمان زندانها در این جلسه گفت: تغییرات مشهودی از زمان تصدی جناب آقای حیات الغیب مدیر کل زندانها انجام شده که ایشان از مدیران تحول گرای سازمان هستند.
وی اظهار داشت: یکی از شرایط مناسب برای کارکنان حفاظت و اطلاعات وجود فضای فیزیکی مناسب می باشد و فضا کاملاً برای کار کردن در زندانهای استان آماده شده است .
معاون حفاظت و اطلاعات سازمان زندانها افزود: کمیته صیانت یک امر حقیقی است و کار بسیار خوبی می باشد و سه وظیفه اصلی حفاظت و اطلاعات نظم، مراقبت، پیشگیری و مقابله است.
معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای فارس گفت: عوامل حفاظتی به عنوان مسئولین و حوزه نظارتی، با نظم و انضباط در زندانها سر و کار دارند و از جایگاه ویژه ای برخوردارند باید قدر جایگاه خود را بدانند.
عبدالمجید کشوری افزود: بار اصلی سازمان بر دوش مسئولین حفاظت گذاشته شده و شما کارکنان در میدان عملیاتی زندانبانی قراردارید باید با عملکرد خود، حافظ نظام و ارزشهای آن باشید.
سجادی رئیس حفاظت و اطلاعات زندانهای فارس ازتلاش بی شائبه کارکنان حفاظت در راستای ارتقای امنیت و شناسایی نقاط آسییب پذیر در زندان ها قدردانی کرد.
وی افزود: امروزه صیانت از کارکنان در راس برنامه ها قراردارد و ما مکلفیم کلیه موازین شرعی و قانونی را در رسالتی که به ما واگذار شده رعایت نمائیم.
رئیس حفاظت و اطلاعات زندانهای فارس تأکید کرد: در سایه امنیت در زندانها، تهدیدها و چالشها کاهش یافته و سلامت مجموعه زندانها در گرو اقدامات حفاظتی و اطلاعاتی است .
سجادی اظهار داشت: امروز نقش حفاظت و اطلاعات در برخورد با افراد خاطی مجرمانه نیست هنر ما ارشاد و هدایت نمودن پرسنل، آموزش و اطلاع رسانی قبل از هرگونه آسیب احتمالی می باشد.
وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) گفت: حرمت مومن از حرمت کعبه بالاتر است و رسالت ما در حفاظت و اطلاعات صیانت و حرمت افراد است.
شایان ذکر است پوریانی معاون حفاظت و اطلاعات سازمان زندانها با حضور مدیرکل زندانهای فارس، رئیس حفاظت و اطلاعت و مسئولین زندانها از زندانهای مرکزی شیراز، مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی، زندان شماره دو شیراز، بازداشتگاه مرکزی و کانون اصلاح و تربیت شیراز بازدید و با زندانیان چهره به چهره ملاقات کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار