اخبار ورزشی استان فارس
مسئولان حمایت کنند روند پیشرفت فجر ادامه می یابد/ صعود نوین قطره مرودشت به جایگاه سوم لیگ برتر هندبال/ برق نوین برابر صدرنشین مساوی کرد/ آ اس، کماکان بدون برد و در قعر
کد خبر: ۳۴۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 13 December 2016
مسئولان حمایت کنند روند پیشرفت فجر ادامه می یابد
به گزارش تابناک فارس:سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در تیم جوان فجر سپاسی روند پیشرفت این تیم ادامه خواهد داشت.
پیروانی در خصوص وضعیت حمایتی از تیم فجر نیز تاکید کرد: انچه که می تواند شور و اشتیاق جوانان را به راه درست هدایت کند ورزش است و در این راستا مسئولین استان فارس باید بیش از گذشته به تیم فجر توجه داشته باشند.
وی افزود: حمایت های مالی و معنوی مسئولین استان فارس به طور حتم نتیجه مثبت خواهد داد زیرا بازیکنان نیز با انگیزه بیشتر برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنند.
 
صعود نوین قطره مرودشت به جایگاه سوم لیگ برتر هندبال
تیم هندبال نوین قطره مهر پارسه مرودشت میزبان خود توسعه و عمران بافق را شکست داد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.در پایان هفته ششم از رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور رده های اول تا دهم به این ترتیب تغییر کرد:۱- نفت و گاز گچساران با ۱۰ امتیاز
۲- شهرداری کاشان با ۹ امتیاز
۳- نوین قطره مهر پارسه مرودشت با ۶ امتیاز
۴- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۶ امتیاز
۵- هپکو اراک با ۶ امتیاز
۶- مس کرمان با ۵ امتیاز
۷- بیتا سبزوار با ۴ امتیاز
۸- نیروی زمینی تهران با ۴ امتیاز
۹- شهرداری ارومیه با ۴ امتیاز
۱۰- توسعه و عمران بافق با ۲ امتیاز
 
 برق نوین برابر صدرنشین مساوی کرد
تیم برق جدید شیراز در رقابت های فوتبال دسته دوم کشور، تیم اروند خرمشهر را در خانه اش متوقف کرد.
تیم برق جدید شیراز با این تساوی و با 23 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و همچنان مدعی باقی ماند.
تیم برق جدید شیراز، یک بازی عقب افتاده از هفته یازدهم برابر شهر باران تهران دارد که این دیدار بیست و هشتم آذرماه جاری در شیراز برگزار می شود و در صورتی که برقی ها بتوانند هر سه امتیاز این بازی را کسب کنند تا رده دوم جدول صعود خواهند کرد .
همچنین تیم قشقایی، دیگر نماینده شیراز دراین گروه، بیست و پنجم آذرماه در هفته پانزدهم در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف تیم نفت امیدیه اهواز می رود.
قشقایی ها که با حذف پرسپولیس در جام حذفی خبرساز شدند، هم اینک با 15 امتیاز در رده دهم ایستاده اند و برای فرار از سقوط نیاز به هر سه امتیاز این بازی دارند.
مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال دسته دوم کشور با شرکت 37 تیم در سه گروه برگزار می شود و در پایان این مرحله چهار تیم از هر گروه به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.
 
آ اس، کماکان بدون برد و در قعر
تیم آ اس شیراز در ادامه ناکامی های خود با نتیجه 93 بر 63 و با اختلاف زیاد مغلوب شیمیدر تهران شد.آ اس شیراز با هفت امتیاز در قعر جدول قرار دارد.
در رقابت های بسکتبال مردان کشور 10 تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت بازی می کنند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار