مراسم افتتاحیه شیراز، پایتخت جوانان اسلام در روزهای ۱۹ و ۲۰ دی ماه با حضور جوانان ۵۸ کشور اسلامی در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 30 December 2016
تابناک فارس به نقل از ایکنا: سومین نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان فارس برای برگزاری مراسم افتتاحیه شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام پنجشنبه، ۹ دی ماه در محل استانداری فارس برگزار شد.
در این نشست که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف اجرایی برگزار شد، مباحثی پیرامون نحوه چگونگی برگزاری مراسم افتتاحیه و تبیین وظیفه هر کدام از دستگاه‌ها در این باره مطرح شد.
مراسم افتتاحیه شیراز، پایتخت جوانان اسلام قرار است در روزهای ۱۹ و ۲۰ دی ماه با حضور میهمانان داخلی و خارجی از کشورهای اسلامی و همچنین وزیر ورزش و جوانان در تالار حافظ شیراز برگزار شود.
هادی پژوهش جهرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این نشست با اشاره به کسب عنوان پایتخت جوانان جهان اسلامی شیراز، این عنوان را متعلق به جمهوری اسلامی دانست و گفت: در حقیقت شیراز تنها میزبانی این پایتخت را به عهده دارد و در حقیقت این عنوان متعلق به کشورمان است.
وی از تشکیل کمیته‌های مختلف برای برگزاری مراسم افتتاحیه شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام خبر داد و گفت: تمام مسئولان کمیته‌ها باید وظایف خود را به درستی انجام دهند تا مراسمی در خور سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار شود.
پژوهش جهرمی با تصریح اینکه در این برنامه نمایندگان و جوانان ۵۸ کشور دنیا حضور خواهند داشت، افزود: ما باید تلاش کنیم تا از این فرصت حداکثر بهره‌برداری را برای معرفی ظرفیت‌های خود داشته باشیم ضمن اینکه باید بتوانیم ذهنیت مثبتی را از جمهوری اسلامی و همچنین شهر مقدس شیراز در میان اذهان میهمانان خارجی خود ایجاد کنیم.
نائب رئیس شورای سیاستگذاری پایتخت جوانان جهان اسلام به گزارش کارهای انجام شده از سوی هر یک از کمیته‌ها اشاره و آنان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تمام مسئولان باید با انجام وظایف خود در این مهم، آبروی نظام جمهوری اسلامی و شهر شیراز را حفظ کنند.
یادآور می‌شود، در ادامه این نشست حیدرعلی کامیاب، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به تشریحی از فعالیت‌های انجام شده از سوی کمیته‌های مختلف پرداخت و بر ضرورت همکاری و تعامل دستگاه‌ها برای برگزاری مناسب مراسم تأکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار