استاندار فارس در پاسخ به سئوال دیگری، مبنی بر شایعات تغییر مدیریت ارشد استان، گفت: اینگونه سخنان از ذهن های مریض خارج می شود. احمدی تاکید کرد: با قدرت به فعالیت های خود در استان فارس ادامه می دهم و هیچگونه صحبتی در این راستا مطرح نیست.
کد خبر: ۳۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰ 17 May 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:محمد احمدی عصر یکشنبه در حاشیه دیدار مردمی مسئولین فارس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص مهمترین دستاورد سفر هیئت دولت به فارس، گفت: در این راستا به زودی نشست خبری برگزار خواهم کرد اما در بحث رفع مشکلات اشتغال در فارس مبلغ چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش را مصوب کردیم.

وی ادامه داد: بحث اشتغال فارغ التحصیلان استان فارس مد نظر قرار دارد که در این راستا ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال مصوب شد که حداکثر ۳۰ میلیون تومان و حداقل پنج میلیون تومان تسهیلات کم بهره پرداخت شود.

استاندار فارس در پاسخ به سئوال دیگری، مبنی بر شایعات تغییر مدیریت ارشد استان، گفت: اینگونه سخنان از ذهن های مریض خارج می شود.

احمدی تاکید کرد: با قدرت به فعالیت های خود در استان فارس ادامه می دهم و هیچگونه صحبتی در این راستا مطرح نیست.

وی در خصوص دیدار و رفع مشکلات مردم نیز گفت: ۳۰۰ نفر با مدیران استان فارس و ۵۰ نفر به طور مستقیم با من مشکلات خود را در میان گذاشتند که در حد قانون و توان نسبت به رفع آنها اقدام و دستورات لازم صادر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار