مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: می کوشیم که تا پایان امسال تمام واحدهای مسکن مهر در این استان تکمیل و به مالکان آنها واگذار شود.
کد خبر: ۳۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 17 May 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی:
هوشنگ عشایری افزود: پس از اتمام مراحل ساخت نیاز است که امکانات رفاهی مورد نیاز نیز در این پروژه ها تامین شود و پس از تکمیل این امکانات، پروژه های یاد شده به مالکان آنها تحویل داده خواهد شد.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به گسترش خطوط ریلی در فارس ادامه داد: با تداوم این روند، در آینده نزدیک این استان به چهار راه حمل و نقل ریلی جنوب کشور تبدیل خواهد شد.

عشایری اضافه کرد: استان فارس به دلیل شرایط مکانی، جغرافیایی، صنعتی، معدنی، پزشکی، علمی و جذابیت های گردشگری از اهمیت زیادی در حوزه حمل و نقل و شهرسازی در کشور برخوردار است و می تواند به چهار راه حمل و نقل ریلی جنوب کشور تبدیل شود.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: اجرای طرح راه آهن شیراز- بوشهر، تکمیل خط ریلی شیراز- گل گهر و احداث راه آهن شیراز- اهواز از جمله اقداماتی است که تحقق آنها به تحقق هدف مذکور کمک خواهد کرد.

سهمیه استان فارس در بحث مسکن مهر 112 هزار واحد است که از این میزان، 49 هزار و 300 واحد به شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت تعلق دارد.

همچنین، سهمیه شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت این استان نیز 30 هزار واحد و سهمیه شهر جدید صدرا هم 32 هزار واحد است.
برچسب ها: مسکن مهر ، فارس ، شیراز ، صدرا ، مسکن ، مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یه ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
ازین قولا زیاد میدن.
دلتونو خوش نکنید.
وقتی میگن تحویل میدیم، یعنی یه جفت کفش آهنی بپوشید و بیوفتید دنبالش.
مو بودو، مسکن مهرو بودو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار