رئیس هیئت والیبال فارس گفت: هشت خرداد آکادمی بزرگ والیبال کشور در شیراز افتتاح می شود.
کد خبر: ۳۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 18 May 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:

منوچهر اسدی پویا با بیان اینکه این آکادمی با حمایت باشگاه "پارس مهر" در شیراز افتتاح می شود، اظهار داشت: یکی از برنامه های فدراسیون این بود که تمریناتی که در رشته والیبال دنبال می شود، حالت منسجم تری داشته باشد و بر همین مبنا پیشنهاد آکادمی مطرح شد که بعد از تهران، فارس اولین استانی بود که از این امر استقبال کرد.

وی با بیان اینکه این آکادمی به نوعی حالت مدرسه ای دارد و باعث هماهنگ شدن تمرینات رشته والیبال می شود، افزود: با ایجاد این آکادمی مشخصات بازیکنان والیبال به شکل یک شناسنامه ثبت خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال فارس همچنین با اشاره به اینکه یکی از برنامه های هیئت طی سال جاری گسترش مدارس والیبال در سطح استان است، گفت: در حال حاضر ۱۲ مدرسه والیبال در فارس فعالیت دارند و برنامه این است که با افزایش این تعداد به ۳۰ مورد، همه شهرستان ها از یک مدرسه والیبال برخوردار باشند.

اسدی پویا در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: سال گذشته لیگ برتر والیبال استان با حضور هشت تیم برگزار شد که در سال ۹۴ نیز این لیگ با حضور همان هشت تیم طی آبان تا اسفند برگزار می شود.

وی گفت: سال گذشته در لیگ برتر آقایان کشور از استان فارس تیم "پارس مهر" حضور داشت که در سال جاری نیز همین تیم در لیگ کشور نماینده فارس خواهد بود.

رئیس هیئت والیبال فارس درباره لیگ برتر بانوان کشور نیز گفت: استان فارس در سال گذشته برای لیگ برتر بانوان دارای دو سهمیه بود که فقط تیم کوثر را اعزام کرد و اگر حمایت های مالی فراهم شود، سعی بر این است که در سال ۹۴ دو تیم بانوان از سوی فارس در لیگ برتر بانوان حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
zahraap
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
میشه لطف کنید ادرس کنید ادرس این اکادمی بدید؟؟
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
لطفا ادرس رو بگید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار