شهردار شيراز گفت: 70 پروژه فرهنگی، عمرانی، ورزشی و خدماتی به ارزش یک هزار و 700 میلیارد ریال، همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح و بهره برداری از آن آغاز می شود.
کد خبر: ۳۶۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 28 January 2017
تابناک فارس به نقل از شیرازه:علیرضا پاک‌فطرت به تشریح برخی از این پروژه‌ها پرداخت و گفت: تقاطع سه سطحی سرداران-تخت جمشید و پل عابر پیاده دایره‌ای شکل بتنی آن به همراه تعریض پل رودخانه ای و پل زیرگذر قدر به ارزش 480 میلیارد ریال یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

وی هدف از اجرای این پروژه را که در منطقه 7 واقع شده تکمیل رینگ شهری در مسیرهای بلوار سرداران و تخت‌جمشید، خیابان شهرداری و شهدای حج عنوان کرد.

شهردار شیراز به احداث دو بلوار در شهرداری منطقه 7 و شهرداری منطقه 9 اشاره و اظهار کرد: با احداث خیابان خادم‌الحسینی در میدان شهید شیرودی واقع در شهرداری منطقه 7 راه دسترسی این میدان به سهل‌آباد ایجاد شده و منجر به بهبود محیط شهری کاهش زمان سفر خواهد شد.

وی همچنین ساخت بلوار واقع در شهرک میانرود را تسهیل دسترسی به مرکز سایت دفن نخاله و جلوگیری از عبور کامیون از داخل مناطق مسکونی میانرود برشمرد و گفت: با ساخت این خیابان، شهرک‌های منطقه 9 به روستاهای کیان‌آباد و دسترسی به اراضی 500 هکتاری زیتون‌کاری میانرود نیز تسهیل می‌شود.

علیرضا پاک‌فطرت عنوان کرد: زمین چمن مصنوعی در چهار راه شریف‌آباد واقع در شهرداری منطقه 7 که به منظور افزایش سرانه ورزشی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان احداث شده است از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر است.

وی بر لزوم گرامیداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید و خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در آستانه دهه فجر اجرا شده بهسازی قبور شهدا در دارالرحمه واقع در شهرداری منطقه 5 شامل کف سازی و اجرای سنگ مزار شهدا بوده است.

شهردار شیراز از افتتاح و بهره‌برداری از بوستان، پارک محله‌ای و حاشیه‌ای در قالب 8 پروژه، زیرسازی، کف‌سازی، جدول‌گذاری، موزاییک فرش، روکش آسفالت و پیاده‌راه‌سازی در قالب 30 پروژه و اجرای دیوار گذاری، لوله‌گذاری آب‌های سطحی در قالب 10 پروژه و احداث 26 چشمه سرویس بهداشتی نیز خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار