با تصویب هیئت وزیران، حق بهره‏برداری از (500) متر مربع از اراضی واقع در بخش (8) شهرستان فراشبند، روستای رمه چرا احمدآباد دهرم، برای احداث پایگاه امداد جاده‏ای به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واگذار می شود.
کد خبر: ۳۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 19 May 2015

تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت:با تصویب هیئت وزیران، حق بهره‏برداری از (500) متر مربع از اراضی واقع در بخش (8) شهرستان فراشبند، روستای رمه چرا احمدآباد دهرم، برای احداث پایگاه امداد جاده‏ای به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واگذار می شود.
متن مصوبه دولت بدین شرح است:

1- حق بهره‏برداری از (500) متر مربع از اراضی پلاک‏ ثبتی (1378) اصلی، واقع در بخش (8) شهرستان فراشبند، روستای رمه چرا احمدآباد دهرم، استان فارس، مطابق محدوده و مختصات جغرافیایی مشخص شده بر روی نقشه پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، با رعایت قوانین و مقررات مربوط جهت احداث پایگاه امداد جاده‏ای به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واگذار می‏گردد.
2- سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به اصلاح و صدور سند مالکیت میزان تعیین شده از پلاک ثبتی مورداشاره به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با قید عبارت "هرگونه تغییر بهره‏بردار و واگذاری منوط ‏‏به تصویب هیئت وزیران خواهد بود" اقدام ‏و سند یادشده را جهت نگهداری در خزانه اسناد مالکیت به وزارت امور اقتصادی و دارایی (اداره‏ کل اموال دولتی) ارسال نماید.
3- در صورت تغییر بهره‏بردار توسط هیئت وزیران، دستگاه بهره‏بردار مکلف است بدون دریافت وجه یا اخذ مجوز یا عناوین مشابه آن نسبت به واگذاری موضوع این تصویب‏نامه به بهره‏بردار بعدی اقدام نماید.
این تصویب ‏نامه در تاریخ 19/2/1394 به تأیید رئیس جمهوری رسیده و در تاریخ 21/2/1394 از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور برای اجرا به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت جهادکشاورزی ابلاغ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار