دارنده طلای المپیک:عده ای قصد تخریب من را دارند/فجر در آستانه سقوط/ مهدی شیری سرمربی برق شیراز شد/کارا در شیراز باخت/ ووشوکار نورآبادی ملی پوش شد/بدمینتون باز شیرازی ملی پوش شد
کد خبر: ۳۷۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰ 01 February 2017
دارنده طلای المپیک:عده ای قصد تخریب من را دارند
دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن گفت: متأسفانه بی‌اخلاقی‌ها علیه من در فضای مجازی با مدیریت و برنامه‌ریزی قبلی انجام می‌شود و عده‌ای ناشیانه قصد تخریب من را دارند.
 فرنگی‌کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: همه به خوبی می‌دانند که من در این سال‌ها بدون حاشیه تنها به فکر کشتی بوده‌ام و اکنون نیز به خاطر دغدغه کشتی در استان فارس برای من حاشیه ایجاد می‌کنند. با این حال ابتدا آنها را به خدا واگذار می‌کنم و پس از آن هم اقدامات قضایی لازم را انجام داده‌ام تا ماهیت اصلی این افراد مشخص شود.
 
فجر در آستانه سقوط
به گزارش تابناک فارس:در پایان دیدار فجر شهید سپاسی شیراز و اکسین البرز غلامحسین پیروانی سرمربی فجری ها با انتقاد از مسئولان استانی و عدم حمایت از این تیم ، از سمت خود استعفا کرد.
پیروانی گفت: وقتی هیچ کاری برای فجر نکرده اند نتیجه گیری این تیم خارج از عدالت است و امروز هم تیم 100 میلیونی فجر مقابل تیم 12 میلیاردی اکسین مساوی گرفت و من از جیب خود 20 میلیون پاداش به بازیکنان می دهم و می روم.
 وضعیت فجر در جدول بسیار بحرانی است و با این روش رسیدگی هم بعید است کاری از پیش برود و شاید شوربختانه باید سقوط فجر را بپذیریم.
 
مهدی شیری سرمربی برق شیراز شد
بازیکن سابق پرسپولیس که در این فصل در قشقایی شیراز حضور داشت، بعد از توافق با مسئولان برق شیراز به عنوان سرمربی - بازیکن این تیم معرفی شد.
 
کارا در شیراز باخت
در ادامه رقابت های لیگ دسته ٢ فوتبال کشور ، تیم کارای شیراز عصر دیروز در ورزشگاه بعثت شیراز به مصاف نیروی زمینی تهران رفت و در پایان 90 دقیقه با نتیجه 2 بر یک بازی را به میهمان خود واگذار کرد.
 
ووشوکار نورآبادی ملی پوش شد
محمد افشاری ووشوکار نورآبادی تیم استان فارس در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان با کسب مدال طلا به اردوی تیم ملی دعوت شد.
 
بدمینتون باز شیرازی ملی پوش شد
محمد چهارمحالی بدمینتون‌باز شیرازی برای شرکت در بیست‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون گرامیداشت دهه فجر به عضویت تیم ملی بدمینتون ایران درآمد.
در این رقابت‌ها 20 کشور فرانسه، لهستان، اسپانیا، افغانستان، اتریش، ایتالیا، دانمارک، سوریه، پرتغال، جمهوری آذربایجان، عراق، روسیه، ارمنستان، سنگاپور، اندونزی، سریلانکا، مالزی، هند، پاکستان و نیجریه به همراه جمهوری اسلامی ایران شرکت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار