فرمانده انتظامی استان فارس گفت: این استان بالاترین ضریب امنیتی را در کشور دارد.
کد خبر: ۳۷۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲ 03 February 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: سردار احمدعلی گودرزی عصر امروز در جمع مردم اشکنان اظهار داشت: امروز بالاترین ضریب امنیتی در استان پهناور فارس وجود دارد و دستگاه‌های امنیتی در شهرستان لامرد نیز به واسطه حضور مردمی متعهد و نجیب توانسته‌اند امنیتی خوب را برای همشهریان تأمین کنند.

وی با اشاره به گستاخی‌های دشمنان در مقابل ملت ایران افزود: وجود رهبری شجاع و بصیر در کشور اسلامی باعث شده است تا دشمن چشم طمع خود را از این کشور بردارد و شما مشاهده می‌کنید که با یک سخنرانی تاریخی فرماندهی معظم کل قوا تمام دسیسه‌های استکبار برهم می‌ریزد و آنان را رسوا می‌کند.

فرمانده انتظامی استان فارس  اضافه کرد: شاید برخی در کشور ما، دشمن را نشناسند و دل در گروی دیگران داشته باشند اما تمام مسؤولان با رهبری فرماندهی معظم کل قوا دشمن را شناخته‌اند و باید همانند رهبر معظم انقلاب اسلامی، شجاعانه در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

گودرزی با اشاره به افتتاح ساختمان کلانتری اشکنان در طرح مکنا، تصریح کرد: ما در افتتاح کلانتری اشکنان با یکدیگر و متحد بودن را احساس کردیم و با کمک یکدیگر ساختمان این کلانتری را ساختیم تا فرزندان شما بتوانند برای دفاع از حقوق شهروندی و تأمین امنیت گام‌های مؤثرتری بردارند.

وی با اشاره به نبود پلیس 10+ در اشکنان ضمن موافقت با استقرار آن در مرکز این بخش، توضیح داد: مردم اشکنان و امام‌ جمعه این شهر تقاضایی داشتند تا مردم برای انجام امور اداری خود کمتر دچار مشکل باشند، به همین خاطر پلیس 10+ در اشکنان راه‌اندازی می‌شود تا خدمت مناسبی به مردم انجام شود.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین با اشاره به درخواست راه‌اندازی کلانتری در شهر اهل و ایجاد پاسگاه انتظامی در مرکز دهستان کال ادامه داد: در صورت همکاری خیران و نیکوکاران و تأمین اعتبار اولیه برای ساخت ساختمان کلانتری در شهر اهل مشکلی برای راه‌اندازی آن وجود ندارد و در مورد آغاز به کار پاسگاه انتظامی مرکز دهستان کال نیز درصورتی‌که درخواست استقرار این پاسگاه از دستور کار انتظامی خارج نشده باشد با کمک مسؤولان و استقرار نیروهای جدید در شهرستان لامرد این مهم نیز انجام خواهد شد.

وی با تقدیر از همکاری سپاه، بسیج، دستگاه‌های قضایی و امنیتی و مسؤولان سیاسی این شهرستان و استان فارس با نیروی انتظامی اضافه کرد: به‌ واسطه همکاری و حمایت دوستان سیاسی و امنیتی و اقشار مختلف مردم از نیروی انتظامی، شاهد خدمت بی‌منت به مردم خوب و نجیب استان فارس هستیم.

پیش از این دیدار و با اعتباری بالغ‌بر 170 میلیون تومان که بخشی از آن توسط خیران اشکنانی تأمین شده است ساختمان کلانتری این بخش در طرح مکنا به بهره‌برداری رسید و یک خودرو نیز از سوی سردار فرمانده انتظامی فارس به این کلانتری تحویل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار