مدیر راهداری و حمل و نقل شهرستان سپیدان ازآماده باش کلیه نیروهای واکیپ های راهداری در محور های شهرستان سپیدان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 04 February 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون: انصاری مدیر راهداری و حمل و نقل شهرستان سپیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: با توجه به بارندگی های دوروزگذشته در گردنه سه چاه وشول شاهد کولاک وبارش برف بودیم.وی بیان کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی شهرستان را دارند باید تجهیزات زمستانی موردنیاز را به همراه داشته باشند.

انصاری گفت: در حال حاضر تمامی راهدار در قالب چندین اکیپ به همراه تمامی دستگاه ماشین‌آلات در جاده‌های شهرستان در حالت آماده‌باش هستندوباتوجه به لغزندگی محورهای برفی شهرستان سپیدان از رانندگان که قصد تردد در محورهای سپیدان را دارند رعایت فاصله طولی و حرکت با سرعت مطمئنه را خواستاریم.
 
وی با اشاره به بارش برف و کولاک شدید و مسدود شدن راه‌های ارتباطی بسیاری از روستاها گفت: ‌برخی راه‌ها با تلاش مجموعه راهداری باز شده است؛ اما هنوز برخی از جاده‌های ارتباطی مسدود هستند.که همکارانم در تلاش شبانه روزی در صدد گشایش راهها می باشند.

مدیر راهداری و حمل و نقل شهرستان سپیدان تصریح کرد:‌ در شهرستان سپیدان مناطق صعب‌العبور بسیاری وجود دارد و وسایل محدود و مستهلکی در اختیار راهداری این مناطق قرار گرفته که همین امر کار بازگشایی را بسیار سخت کرده است.

وی گفت: اکیپ‌های راهداری در مسیرهای ارتباطی شهرستان مستقر شده و در حال انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند.

برپایه این گزارش  مدیر راهداری و حمل و نقل شهرستان سپیدان با بیان این‌که با وجود بارش برف در بیشتر مناطق شهرستان سپیدان راه‌های ارتباطی باز و تردد در آن‌ها جریان دارد، اظهار کرد: مأموران راهداری و پلیس راه از تردد خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ در این مسیر جلوگیری می‌کنند.
 
وی افزود: با توجه به شرایط نامساعد و ادامه بارش برف در این مسیر کوهستانی، رانندگانی که قصد عزیمت به شهرستان سپیدان یا یاسوج را دارند می‌توانند از مسیر جاده جدید یاسوج به اردکان و بالعکس تردد کنند.
انصاری با اشاره به این‌که اکیپ‌های راهداری اکنون در مسیرهای ارتباطی سپیدان مستقر شده و در حال انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند، یادآور شد: با توجه به بارش برف ویخبندان هم‌اکنون تردد در گردنه های کوهستانی در شهرستان به کندی انجام می‌شود و سایر راه‌های اصلی و فرعی شهرستان باز و تردد در آنها در جریان است.

مدیر راهداری و حمل و نقل شهرستان سپیدان از رانندگان خواست برای تردد در محورهای اصلی و کوهستانی شهرستان سپیدان، از زنجیرچرخ استفاده کنند.

وی همچنین در گفتگو با خبرنگارما توصیه کرد که هم وطنان قبل از عزیمت در مسیرهای ارتباطی شهرستان، از طریق تماس با سامانه ارتباطی ۱۴۱ از وضعیت راه ها مطلع شوند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار