ترامپ جنگ راه خواهد انداخت/شهرداری تهران:واگذاری املاک نجومی بازی سیاسی است/قدرت نظامی اکنون ایران بسیار بیشتر از قبل از انقلاب است/نمی گذاریم پالایشگاه مُهر را به جایی دیگر بدهند/مردم فقط بر اساس نرخ های مصوب مواد غذایی بخرند
کد خبر: ۳۷۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 04 February 2017
ترامپ جنگ راه خواهد انداخت
به گزارش تابناک فارس:عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی گفت: بازهای میلیاردر کابینه ترامپ جنگ طلبانی هستند که سرمایه دار غول های اسلحه سازی آمریکا هستند و رویکرد جنگ طلبانه ایالات متحده را تشدید می کنند.
مسعود گودرزی؛نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی گفت: تاریخ آمریکا در دوران جورج بوش پسر توسط دونالد ترامپ در حال تکرار است و تهران معتقد است که ایالات متحده تحت هدایت کابینه جنگ طلب ترامپ دست به اقدامات فرامرزی خواهد زد.
 
شهرداری تهران:واگذاری املاک نجومی بازی سیاسی است
رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: مسئولان شهرداری تهران بر واگذاری املاک بر اساس تایید شورای شهر تاکید کردند.
محمدرضا رضایی کوچی؛نماینده مردم جهرم افزود: نظر شهردار تهران و مجموعه شهرداری بر این است که بحث املاک نجومی سیاسی است و اعتقادشان بر این بود که آنچه که به صورت املاک در اختیار تعاونی ها قرار گرفته است، بر اساس مصوباتی بوده که به تایید شورای شهر رسیده است.
 
قدرت نظامی اکنون ایران بسیار بیشتر از قبل از انقلاب است
عضو کمیسیون امنیت ملی معتقد است؛ توان دفاعی کنونی قابل مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی نیست.
"محمد جوادجمالی" عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلسبا بیان اینکه پیش از انقلاب 40 هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند، اظهار داشت: بسیاری از موافقت‌نامه‌های نظامی بعد از انقلاب متاسفانه از سوی غربی‌ها و دولت موقت ملغی شد و دیگر هواپیمای f16 و آواکس به ایران داده نشد.
نماینده مردم فسا گفت:توان دفاعی کنونی ما قابل مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی نیست اکنون در بعضی از موارد ما فروشنده و صادرکننده تسلیحات نظامی به کشورهای دیگر هستیم.
 
نمی گذاریم پالایشگاه مُهر را به جایی دیگر بدهند
نماینده مردم شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی مخالفت خود را با هرگونه جابحایی و یا انتقال بخشی از پالایشگاه اتان ریکاوری شهرستان مُهر اعلام نمود.
در پی اعتراض جوانان جویای کار مبنی بر بکارگیری نیروهای غیر بومی و شایعات انتقال بخشی از پالایشگاه اتان ریکاوری شهرستان مُهر به شهرستان عسلویه استان بوشهر؛علوی ضمن حضور در پالایشگاه  اتان ریکاوری و بازدید از قسمت های مختلف آن با مسئولین این پروژه بر اولویت بکارگیری نیروهای بومی با هماهنگی فرمانداری، اداره کار، و دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
وی در این بازدید مخالفت خود را با هرگونه جابحایی و یا انتقال بخشی از پالایشگاه اتان ریکاوری شهرستان مُهر اعلام نمود.
 
مردم فقط بر اساس نرخ های مصوب مواد غذایی بخرند
علی اکبری؛نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تنش های روانی نرخ محصولات غذایی رویه معمول در مناسبت ها است،گفت:رسانه ها و صداوسیما با اطلاع رسانی ،شهروندان را مجاب کنند که تنها  برطبق نرخ های مصوب شده مواد غذایی را خریداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار