چهارمین گروه گردشگران خارجی در قالب 61 گردشگر از چند کشور قاره آمریکا، اروپا و آسیای شرقی چهارشنبه با قطار وارد استان فارس شدند و مورد استقبال مسوولان قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 20 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:مدیرکل راه آهن استان فارس در حاشیه ورود این گردشگران گفت:این گردشگران از کشور ترکیه با قطار وارد ایران شدند و بعدازگذراز شهرهای تبریز، اصفهان و یزد وارد استان فارس و سعادت شهر مرکز شهرستان پاسارگاد شدند.

مهرداد انصاری افزود: این گروه از گردشگران که به مدت دو روز در استان فارس اقامت دارند در بدو ورود از شهرستان پاسارگاد و مجموعه های تاریخی پاسارگاد، نقش رستم و تجت جمشید بازدید کردند و با تاریخ و تمدن استان فارس آشنا شدند.

وی بیان کرد: این گروه از گردشگران عصر امروز وارد شهر شیراز می شوند و از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس و شیراز از جمله باغ جهانی ارم بازدید و در شیراز اقامت خواهند کرد.

انصاری اظهارداشت: همچنین در روز دوم حضور خود در استان فارس از مکان های تاریخی و فرهنگی شهر شیراز از جمله مجموعه زندیه، آرامگاه حافظ و سعدی و نارنجستان قوام دیدن خواهند کرد و بعد از آن شیراز را ترک می کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون میزبان چهار قطار گردشگری در استان فارس بودیم اضافه کرد: گردشگری با بهره گیری از قطار، سبک جدیدی از رونق و توسعه گردشگری است که برای مردم جهان جاذبه بسیاری دارد.

او ادامه داد: همکاری با گروه گردشگرانی که با قطار وارد کشور می شوند در چهار چوب تعامل سازنده با جهان صورت گرفته است.

این گردشگران خارجی به مدت 10 شب در شهرهای مختلف کشور ایران اقامت دارند.

گروه های گردشگر خارجی سال 93 هم در چند دوره با قطار به استان فارس سفر کردند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یه ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
10 روز کم نیست برای ایرانگردی!!!!؟؟؟؟
به نظرم 10 سال هم کمه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار