کد خبر: ۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳ 09 February 2015

حجت‌الاسلام عبدالله تقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لارستان، با بیان اینکه در 10 ماه گذشته تعداد 250 فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش 3 میلیارد و 100 میلیون ریال به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است اظهار داشت: گره‌گشایی از برخی مشکلات مددجویان تحت حمایت با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه عملی می‌شود.

وی افزود: این تسهیلات به‌منظور گشایش مشکلات کاری و زندگی مردم نیازمند شهرستان لارستان و در زمینه‌های تأمین جهیزیه، کمک به امر تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، کمک به احداث، تعمیر، خرید و تکمیل مسکن، کمک به امر درمان مددجویان و سایر مشکلات مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه این وام‌ها از محل دولتی، کمک‌های مردمی و بازپرداخت اقساط تأمین می‌شود، تصریح کرد: این‌گونه وام‌ها بین یک تا دو میلیون است و به افراد تحت حمایت و نیازمند پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود عنوان کرد: کمیته امداد شهرستان لارستان، سالانه خدمات بسیاری از جمله اعطای وام، تأمین مسکن، کمک‌هزینه تحصیلی و غیره را برای حمایت از مددجویان این نهاد انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار