نایب رئیس شورای اسلامی شیراز گفت: قطعه‌ای از آرامستان بهشت احمدی برای خاکسپاری هنرمندان و فرهنگوران استان فارس و شیراز اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۴۰۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 03 April 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا:محمودرضا طالبان گفت: پیش‌بینی فضایی مناسب و در خور شان برای هنرمندان و فرهنگوران و فعالان حوزه‌های مختلف فرهنگی و ادبی، یکی از موضوعات مد نظر شورای شهر و شهرداری شیراز بوده است.

طالبان گفت: با توجه به تکمیل بودن فضای دفن اموات در دالرحمه شیراز و احداث فضایی مناسب در آرامستان جدید این شهر با عنوان بهشت احمدی، از ابتدا موضوع اختصاص قطعه‌ای مناسب به هنرمندان مد نظر قرار گرفته بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شیراز با بیان اینکه طی روزهای گذشته بازدید نهایی از بهشت احمدی با هدف اختصاص قطعه‌ای به هنرمندان انجام شد، گفت: قطعه‌ای به وسعت 5 هزار مترمربع در بهترین نقطه از بهشت احمدی به هنرمندان و فرهنگوران اختصاص داده می‌شود.

طالبان تاکید کرد که با اختصاص این قطعه، از این پس کار محوطه‌سازی، گل‌آرائی و ایجاد المان‌های مناسب، در دستور کار قرار گرفته و فضاسازی مطلوبی انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، کلانشهر شیراز علی‌رغم آنکه پایتخت فرهنگ و ادب ایران شناخته می‌شود و یکی از ویژگی‌های این شهر، حضور شاعران، هنرمندان و فرهنگوران نام‌آوری در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، از گذشته تاریخ تاکنون است، هنوز فاقد قطعه‌ای مختص هنرمندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار