شیراز روز گذشته میزبان قطار گردشگری بین‌المللی هزار و یک شب شد.
کد خبر: ۴۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 30 May 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس: این قطار پنجمین قطاری است که امسال به استان فارس آمده است.

پنجمین قطار بین‌المللی هزار و یک شب از مرز ایران و ترکیه (مرز رازی) همراه با حدود هفتاد گردشگر اروپایی و آمریکایی از کشورهای آلمان، آمریکا، هلند، سوئیس، اتریش و غیره وارد کشور شده است.

برنامه این قطار به صورت یک شب اقامت در قطار و یک شب اقامت در هتل است که نخستین توقف آن در استان زنجان بوده و پس از عبور از استان‌های یزد و اصفهان در شیراز متوقف شده است.

مسافران این قطار فردا وارد تهران شده و در بامداد روز یازدهم خرداد با پرواز تهران را به مقصد کشورهای خود ترک می‌کنند.

در سال جدید تاکنون چهار قطار حامل گردشگران خارجی و اروپایی از مقصد کشور مجارستان به ایران آمده‌اند و پنجم خردادماه نیز پنجمین گروه از گردشگران خارجی با قطار هزار و یک شب و از مرز رازی وارد ایران شدند.

این گروه 70 نفره طبق برنامه زمان‌بندی شده پس از عبور از استان‌های زنجان، یزد و اصفهان به استان فارس وارد شده و در مدت دو روز در این استان اسکان می‌یابند.

قطار هزار و یک شب در ایستگاه راه‌آهن سعادت‌شهر دراستان فارس در روز جمعه 8 خرداد ماه متوقف شد و امروز نهم خرداد ماه نیز این گروه گردشگران که نزدیک به 70 نفر هستند از جاذبه‌های تاریخی پاسارگاد، نقش‌رستم، تخت‌جمشید، باغ‌ارم، مسجد نصیرالملک، حافظیه و مجموعه زندیه شیراز دیدن کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار