رئيس هيئت جانبازان و معلولان استان فارس از اعزام تیم دوومیدانی این استان به مسابقات کشوری خبرداد.
کد خبر: ۴۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 31 May 2015

تابناک فارس:اسماعیل دلشاد گفت: تیم 11 نفره دوومیدانی معلولان و جانبازان استان فارس برای شرکت در مسابقات کشوری به تهران اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعضای این تیم 11 نفره شامل یپک زن و مابقی آقایان هستند، اظهار داشت: این تیم به دلیل آمادگی کاملی که دارد همواره در سطوح مختلف مقامهای زیادی کسب کرده است.

رئيس هيئت جانبازان و معلولان استان فارس افزود: در حال حاضر نیز تیم با آمادگی کامل برای شرکت در مسابقات به تهران رفته و انتظار می رود که مقام خوبی به دست آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشنواره شهید عبدالله اسکندری خبرداد و افزود: این جشنواره از چند روز قبل در هفت رشته شامل والیبال نشسته، تیروکمان، تیراندازی، شناو... در شیراز برگزار شده است.

دلشاد بیان کرد: اختتامیه این جشنواره اواخر هفته جاری در شیراز برگزار و از افرادی که در رشته های مختلف مقام آورده اند اجلیل می شود.

وی همچنین از افتتاح دومین پایگاه ورزش همگانی در شیراز خبرداد و افزود: این پایگاه به منظور استفاده از ورزش همگانی در باغ جنت شیراز راه اندازی می شود.

رئيس هيئت جانبازان و معلولان استان فارس اظهار داشت: اولین پایگاه آن مدتی قبل در یکی از پارکهای اطراف دروازه کازرون راه اندازی شده که استقبال از آن بسیار مناسب است.

مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار