مدیر آموزش و پرورش چرام:
صدرالله عزیزی : براساس سیاست های وزارت اموزش وپرورش قرار بر واگذاری اختیارات مالی به سازمان هاست و خوشبختانه در سال ۹۵و۹۶که سال خوبی در حوزه مالی بود، به نحوی که همه اسناد مالی آموزش وپرورش کامل پرداخت شود،به سرانجام رسید.
کد خبر: ۴۱۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 02 May 2017
صدرالله عزیزی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک هفته معلم بیان کرد:تکریم ارباب رجوع وعدالت آموزش از مهمترین اقدامات آموزش وپرورش چرام بوده که ما امروز به لطف خدا دانش آموز بدون معلم نداریم.
وی در ادامه بحث عدالت آموزشی افزود : در شهرستان چرام ما مدارسی با دو یا سه دانش آموز داشتیم که نشانگر اهمیت بحث عدالت آموزشی است.
مدیر آموزش وپرورش چرام در ادامه گفت: در متوسطه اول ودوم حتی مدرسه ای با چهار دانش آموز داریم که علاوه بر هزینه فراوان با افتخار آموزش وپرورش نسبت به این موضوع حساسیت نشان داده است.
عزیزی در مورد بحث آموزشی اظهار کرد: آموزش و پرورش چرام در بحث حق التدریس کمترین ساعت را دارد و اگر دانش آموزی ترک تحصل کرده لزوما یا بخاطر فرهنگ خانواده یا موضوع فقر می باشد که در هر دو موضوع نسبت به فرهنگ سازی و همکاری سایر نهاد ها از جمله کمیته امداد وخود خانواده نسبت به حل مشکل اقدام کردیم.
وی در مورد جذب نیرو تصریح کرد: تاکید وزارت آموزش وپرورش وسازمان سیاست”بوم برای بوم” می باشد که قرار شد دانشجویان تربیت معلم هر منطقه وشهرستان در بوم محل زندگی خود مشغول خدمت شوند.
 
 تصمیم واگذاری اختیارات به واحدهای استانی و شهرستان کار خوب دولت

عزیزی در مورد ساماندهی نیروهای آموزش وپرورش گفت: در مقطع متوسه اول ودوم خوشبختانه با کمبود نیرو مواجه نیستیم ولی در مقطع ابتدایی احتمالا با کمبود نیرو مواجه باشیم که این موضوع را به اطلاع سازمان رساندیم.
مدیر آموزش وپرورش چرام در زمینه بحث مشارکت بیان کرد : در حقیقت باید گفت که اداره آموزش وپرورش بدون مشارکت خانوادها و سایر نهادها امکان پذیر نیست و استفاده از پتانسیل شورای آموزش و پرورش شامل فرماندار به عنوان رئیس شورا ورئیس اموزش وپرورش به عنوان دبیر وسایر مدیران لازم وضروری است.
وی با اشاره به برنامه های هفته معلم بیان کرد:برنامه هایی همچون غبارروبی شهدا,تکریم خانواده معظم شهدای چرام،گرامیداشت معلمان نمونه شهرستان،برگزاری زنگ تکریم معلم سپاس در مدارس بصورت همزمان و غیره در این هفته برگزار می شود.
عزیزی در پایان در مورد بحث تمرکز در آموزش وپرورش گفت:اتخاذ واگذاری اختیارات به آموزش وپرورش به استان ها وشهرستان ها باعث شد حجم بخشنامه ها ۵۰در صد تقلیل بیابد و براساس سیاست های وزارت اموزش وپرورش قرار بر واگذاری اختیارات مالی به سازمان هاست و خوشبختانه در سال ۹۵و۹۶که سال خوبی در حوزه مالی بود، به نحوی که همه اسناد مالی آموزش وپرورش کامل پرداخت شود،به سرانجام رسید./پایگاه خبری چرام
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار