رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: به لیستی که اصولگرایان با حذف نام بنده منتشر کرده‌اند اعتراضی ندارم.
کد خبر: ۴۲۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 07 May 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:غلام مهدی حقدل  اظهار داشت: در مسائل سیاسی اختلافات طبیعی است و ما اختلاف در سلیقه و نظر داریم اما در اصول اساسی با برادران خود در جناح اصولگرا اختلاف نداریم.

وی افزود: ما به نظر این دوستان و لیستی که اعلام کرده‌اند احترام می‌گذاریم که به هر دلیل ترجیح داده‌اند ما در آن لیست نباشیم و محل اعتراض نیست. ما خواهان عزت جریان اصولگرایی هستیم و هیچ اقدامی که لیست منتشره یا جریان اصولگرایی را در انتخابات شورای شهر شیراز تضعیف کند به مصلحت نمی‌دانم.

حقدل ادامه داد: شاید این انتخاب مورد تایید من باشد یا نباشد که آن نظر شخصی خودم است اما بنده یک نفر از جمع عظیم اصولگرایان هستم و باید به نظر جمعی تمکین کنم تا جریان پرقدرت بماند و بدخواهان مطمئن باشند اختلافات از این موارد فراتر نمی‌رود که ما سالها با هم در یک سنگر بودیم و اکنون هم اهداف یکسان داریم.

وی اضافه کرد: از نظر بنده نه صلاحیت منتخبان آن لیست مورد سوال است نه نقدی بر نهادهای نظامی و شبه نظامی دارم چون اینها حافظان نظام و امنیت کشور و ستون برپا داشتن نظام و مردمسالاری دینی هستند و ما همانگونه که همیشه به این برادران ارادت داشتیم همچنان بر ارادت خود استوار خواهیم بود و برخی که بیهوده بر طبل اختلاف می‌کوبند بدانند ما کاری نمی‌کنیم که دشمن‌شاد شویم  و تمام توان ما برای عزت جریان اصولگرایی است.

وی در ادامه گفت: شاید بنده به لیستی بپیوندنم یا نپیوندم شاید هم لیستی ما را بخواهد یا نخواهد و این مسئله مهمی نیست که تعابیر دیگری از آن به عمل آید.

حقدل در مورد نحوه مشارکت خود در انتخابات ابراز داشت: اگر لیست مومن، معتقد، حزب‌اللهی و کارآمدی ببینم روی آن فکر می‌کنم اما تا این لحظه وارد لیستی نشده‌ام و خود نیز لیستی اعلام نکرده یا گروهی تشکیل نداده‌ام و شایعات در این مورد صحت ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار