مسئول شورای ستادهای مردمی انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی، برنامه‌های سفر تبلیغاتی این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری به شیراز را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۲۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳ 11 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا:حجت‌الاسلام «سید محی‌الدین طاهری» پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: حجت‌الاسلام رئیسی روز 25 اردیبهشت به شیراز سفر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین برنامه سفر آقای رئیسی، بعد از زیارت قبور شهدا و بارگاه ملکوتی حضرت شاهچراغ(ع) و سیدعلاالدین حسین(ع)، دیدار عمومی خواهد بود. دیدار عمومی آقای رئیسی ساعت 14 و 30 دقیقه روز 25 اردیبهشت در محل مسجد شهدا، در شیراز برگزار خواهد شد.

تولیت آستان مقدس سیدعلاالدین حسین(ع) گفت: علی‌رغم آن‌که بیش از 80 هزار نفر در سراسر استان فارس تقاضای حضور در سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی را داشتند، به‌علت نبود فضای فیزیکی مناسب، امکان حضور حدود 10 هزار نفر فراهم شده است.

طاهری با تصریح این‌که همه هزینه‌های ستادهای مردمی رئیسی از محل کمک‌های نقدی مستقیم مردم تأمین شده و می‌شود، گفت: برای راه‌اندازی و فعالیت ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی در استان فارس تاکنون 30 میلیون تومان از مرکز و 50 میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی هزینه شده است.

او با بیان این‌که استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات آستان مقدس رضوی بر اساس تأکید حجت‌الاسلام رئیسی ممنوع و حرام است، گفت: براساس فرمان هفت ماده‌ای حضرت امام(ره)، توزیع کمک‌های مردمی از طرف آستان مقدس رضوی در همه ایام انجام شده و می‌شود و بر این اساس اقلامی در مناطق محروم توزیع شده است.

طاهری هم‌چنین تأکید کرد که براساس دستور حضرت امام(ره) همه امامزاده‌ها از پرداخت مالیات معاف هستند، گفت: آنچه در خصوص پرداخت مالیات مطرح می‌شود، درست نیست.

محسن فروردین، رئیس ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در استان فارس نیز با انتقاد از آنچه اعمال فشار به ستادهای این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در فارس عنوان می‌کرد، گفت: نباید رقیب هراسی انجام شود.

وی با بیان اینکه نگاه حجت‌الاسلام رئیسی و حامیان این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دیوار کشی پیاده‌روها نیست، گفت: می‌گویند ما مخالف برگزاری کنسرت هستیم؛ بزرگترین کنسرت مردمی را در ایام حضور حجت‌الاسلام رئیسی در شیراز خواهیم دید، ما به دنبال ایجاد فضایی با نشاط و ایران آباد واقعی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار