رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ شیراز گفت: قیمت مرغ کیلویی ۸ هزار تومان قانونی است زیرا فروشندگان می‌توانند ۱۰ درصد بر نرخ خرید اضافه کنند.
کد خبر: ۴۵۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 06 July 2017
تابناک فارس به نقل از مهر :منصور نجفی با اشاره به وضعیت فروش مرغ در شیراز افزود: قیمت مرغ گرم درب کارخانه کیلویی ۷۵۹۵ تومان و درب مغازه کیلویی ۷۶۵۵ تومان است.

وی در پاسخ به این سئوال که به چه دلیل نرخ مرغ در برخی از مغازه‌ها به ۸ هزار تومان رسیده تأکید کرد: طبق قانون فروشندگان می‌توانند ۱۰ درصد را به نرخ خرید خود اضافه کنند و هیچگونه مشکلی نیز ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ در شیراز تصریح کرد: کسیکه کمتر می‌خواهد در این بازار سود داشته باشد به طور حتم در آینده با مشکلاتی مواجه می‌شود زیرا خراب کردن نرخ بازار شاید در مدت زمان اندک جوابگو باشد اما هزینه‌های خود مغازه نیز تأمین نمی‌شود.

نجفی یادآور شد: مرغ و تخم مرغ به میزان فراوان وجود دارد و هیچگونه کمبودی در این راستا نیز زیرا شاهد کاهش چشمگیر خرید مردم هستیم.

وی ادامه داد: طی چند ماه گذشته فروش مرغ در شیراز بسیار کاهش داشته که البته همین وضعیت نیز برای ماهی و گوشت نیز ایجاد شده است.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ فروشان شیراز تأکید کرد: مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای مردم کاهش خرید مواد غذایی را به همراه داشته است و از طرفی تولید نیز هزینه‌های خود را دارد که نمی‌تواند ان را کاهش داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار