عزیزی:امروز نظام سلطه به دنبال تغییر هویت این نظام است و ‌مهم ترین وظیفه سینه سپرکرده‌های انقلاب، پاسداری از هویت این انقلاب اسلامی است. باید از حرکت های رو به رشد انقلاب اسلامی که به فضل خدا به قلب اروپا می‌رسد حمایت کنند.
کد خبر: ۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰ 12 February 2015

به گزارش تسنیم، نهمین یادواره 68 شهید شهرک گلشن با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور شامگاه چهارشنبه در شیراز برگزار شد.

ابراهیم عزیزی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، در این مراسم با طرح این سئوال که چرا ما به 22 بهمن یوم الله می‌گوییم اظهارداشت: این روز، روز تجلی اراده الهی و مصداق آیه ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم است.

وی افزود: مردم آن زمان با همه فشارها وارد معرکه مبارزه شدند و در هدف واقعی به دنبال نصرت و یاری دین خدا رفتند و اراده الهی هم در این راه قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ‌بزرگترین عنصر این روز الهی را شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا در یک لحظه سوختند اما تا ابد جاودانه شدند.

وی با بیان اینکه نخستین عظمت شهید این است که فی سبیل الله است، خاطرنشان‌کرد: شهید دارای حیات اجتماعی بوده و این یعنی وقتی شهید در لسان ماست و در دل و یاد ما حضور دارد، نوعی حیات طیبه دارد.

عزیزی اظهارکرد: شهید دارای حیات معنوی و حقیقی است و همه علما این باور را دارند که خداوند و ملائکه الهی در بهشت گواهان شهیدند و معتقدند بنابر قولی شهدا به همراه پیامبر عظیم الشان اسلام‌(ص) گواهان خلقند.

وی با اشاره به اینکه امروز هویت انقلاب اسلامی از سوی نظام سلطه و استکبار هدف‌گیری شده است، تصریح کرد: این هویت همان اسلامی بودن انقلاب بوده که هدف‌گیری شده است؛ همانگونه که ضد سلطه بودن، همراهی مظلومان، استقلال طلبی و آرمان خواهی و ایستادگی بر روی اصول از هویت‌های انقلاب است که هدف‌گیری شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه به دنبال تغییر هویت این نظام است و ‌مهم ترین وظیفه سینه سپرکرده‌های انقلاب، پاسداری از هویت این انقلاب اسلامی است. باید از حرکت های رو به رشد انقلاب اسلامی که به فضل خدا به قلب اروپا می‌رسد حمایت کنند.

وی با برشمردن راه‌های تغییر هویت انقلاب اسلامی عنوان کرد: تغییر نگرش در سرمایه انسانی، بازسازی شبکه‌های اجتماعی برای تغییر هویت و گسترش برخی رفتارها که مبتنی بر لیبرالیسم فرهنگی و اباهه‌گری است، از دیگر ترفندهای آن‌هاست که قصد دارند ادبیات جدید را در کشور ایجادکنند و این خود یک حرکت مبتنی بر ضربه زدن به هویت انقلاب و تغییر آن است.

عزیزی تلاش برای بهره گیری از برخی جنبش‌های مدنی، دولت سازی مدنی، تلاش های مبتنی بر مهندسی افکار عمومی و القای اثبات ناکارآمدی نظام سیاسی مبتنی بر دین را از دیگر راه‌های انتخاب شده توسط دشمن برای تغییر در هویت انقلاب عنوان کرد و افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی با فرمول اقتصاد مقاومتی به میدان آمده است.

وی افزود: اگر باورمان این است که برای مقابله با تحریم‌ها و تهدیدات راهی جز اقتصاد مقاومتی نداریم باید راه خود را در همین نشست‌ها پیدا کنیم و در ادامه راه عاشورائیان باید ادای دین و انجام تکلیف کنیم.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از کتاب شعر سعید انصاری از شاعران مازندرانی که در این کتاب پیرامون شهدای شهرک گلشن اشعاری سروده شده با حضور مسئولان رونمایی شد.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار