آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب،بیان کرد: شبستان جدید حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به نام امام خمینی(ره) نام گذاری شده است که تا زمان برگزاری یادواره شهدای سادات استان مراحل نهایی احداث این شبستان به پایان می رسد و 14 اسفندماه جاری همزمان با برگزاری یادواره افتتاح می شود.
کد خبر: ۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰ 12 February 2015

وی با اشاره به اتمام مراحل عمرانی این پروژه افزود:تا پایان هفته جاری تمام سیستم های گرمایی، سرمایی، صوتی و روشنایی مورد نیاز این مکان نصب خواهد شد.

دبیر ستاد یادواره شهدای سادات استان فارس و فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز نیز گفت: با توجه به جایگاه خاندان اهل بیت(ع) و پیوند با سادات، تلاش کردیم این یادواره در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شود.

جواد قناعتی اظهارداشت: 833 شهید سادات در استان فارس، افتخاری برای مردم این استان است که برگزاری یادواره این شهدا در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) آثار و برکات فراوانی دارد.

در این آیین آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) و ناظر عالی ستاد یادواره شهدای سادات استان فارس، مجتبی مینایی فرد رئیس کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس و جواد قناعتی فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز و دبیر ستاد یادواره شهدای سادات استان فارس از مکان پیشنهادی برگزاری یادواره شهدای سادات استان در حرم شاهچراغ(ع) بازدید کردند.

نخستین یادواره شهدای سادات استان فارس 14 اسفندماه سال جاری در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار