همزمان با هفته بهزیستی و با حضور مسوُولان، نمایندگی بهزیستی در بخش اشکنان شهرستان لامرد کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۴۶۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 18 July 2017
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری فارس: در این مراسم محمودرضا عرب معاون امور توسعه وپیشگیری اداره‌کل بهزیستی فارس با اشاره به مشکلات معلولان در بخش اشکنان اظهار داشت: بیش از 450 معلول در بخش اشکنان تحت حمایت اداره بهزیستی هستند که باید در خصوص علت معلولیت آنها آسیب‌شناسی جدی انجام شود و برای جلوگیری از تکرار معلولیت در این بخش پیشگیری‌های لازم انجام شود.

فرماندار لامرد نیز با اشاره به فرا رسیدن هفته بهزیستی افزود: خدمت‌رسانی به معلولان و انسان‌های ناتوان جسمی و حرکتی از فعالیت‌های در خور تقدیر بهزیستی است که باید قدردان آن بود و در این زمینه دولت آمادگی دارد از نهادهای مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد در امور بهزیستی حمایت کند.

عبدالله حسینی گفت: بخش اشکنان با ظرفیت بالای نیروی انسانی خلاق و زیبااندیشی در حوزه‌های مختلف اجرایی و خدماتی می‌تواند الگوی مناسبی برای خدمت‌رسانی به مردم باشد.

همچنین رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد نیز در افتتاح نمایندگی بهزیستی اشکنان تصریح کرد: در حال حاضر 5 نفر از کارمندان اداره بهزیستی برای فعالیت در نمایندگی بخش اشکنان معرفی شده‌اند که امیدوارم بتوانند به خانواده‌های تحت حمایت خدمات‌رسانی کنند.

معصومه کاظم‌زاده با اشاره به بازسازی ساختمان خیرساز نمایندگی بهزیستی اشکنان اضافه کرد: برای این ساختمان که به همت حاج‌عبدالحسین بهمن اشکنانی به اداره بهزیستی اهدا شده است، بیش از 42 میلیون تومان هزینه شده که امیدواریم با همکاری مردم و مسوولان بخش اشکنان و تلاش همکاران بتواند جوابگوی مراجعان و مردم بخش اشکنان باشد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی صفری امام‌جمعه اشکنان نیز با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص استقرار نمایندگی بهزیستی در اشکنان، از حمایت مدیرکل بهزیستی استان و فرمانداری لامرد تقدیر کرد و خواستار آغاز به کار نمایندگی اداره امور مالیاتی و راهنمایی‌ورانندگی در اشکنان شد.

به گزارش فارس، در این آیین بخشدار و شورای اداری بخش اشکنان نیز حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار