نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اغلب ارتفاعات و دامنه کوه‌های شیراز به برج و پروژه‌های ساختمانی ادارات دولتی تبدیل شده و با این اقدام ریه‌های شهر در حال از بین رفتن است.
کد خبر: ۴۷۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 01 August 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم :علی اکبری به موضوع مشکلات کلانشهر شیراز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب ارتفاعات و دامنه کوه‌های شیراز به برج و پروژه‌های ساختمانی ادارات دولتی و قضایی تبدیل شده است، در آینده نزدیک آب و هوای شیراز تغییر می‌کند.

وی دلیل ایجاد تغییرات آب وهوایی شیراز را صدور مجوز های غیر کارشناسانه اعلام کرد و گفت: ارتفاعات و دامنه کوه‌ها ریه‌های تنفسی شهر محسوب می‌شوند و با این اقدام به ریه‌های شهر آسیب وارد می‌شود. 

اکبری درباره تغییر کابینه و دولت دوازدهم بیان کرد: نیاز است برای دولت دوازدهم، وزرایی انتخاب شوند که مشکلات دولت را رفع و نشاط و پویایی را به جامعه بازگردانند. 

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر اینکه همواره نمایندگان مجلس معتقدند که دولت باید برخی از مشکلات اقتصادی جامعه را حل کند افزود: معتقدیم تنها راه نجات رونق اقتصادی، زمینه‌سازی برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری است که امروزه برخی از مدیران استان فارس در این زمینه نتواسته‌اندگام بردارند.

وی با اشاره به اینکه امروزه اغلب مشکلات مالی که در موسسات بانکی برای مردم به وجود آمده از استان استان خراسان رضوی و دیگر استان‌های کشور آغاز شده است گفت: ضرورت دارد هرچه سریع‌تر مشکلات مردم حل شود تا بدبینی در جامعه حذف شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای اظهار نظر در مورد مدیران استانی در دولت دوازدهم باید تا زمان انتخاب وزرا و مشخص شدن اعضای کابینه صبر کرد، گفت: وجود اشکال در عزل و نصب‌ها در دولت یازدهم را قبول داریم ولی نظر مجلس در مدت یک‌سال گذشته بیشتر تمرکز بر مدیران سطح ملی و وزرا بود.

وی درباره گمانه‌زنی‌ها برای تغییر استاندار فارس گفت: به نظر می‌رسد قضاوت در این زمینه قدری زود باشد زیرا تغییر استاندار بر عهده وزیر کشور است و نمایندگان تنها گزینه‌ها را پیشنهاد می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار