معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس گفت: با پایان یافت دور دوم بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور در مشهد مقدس، تیم‌های ورزشی دانش آموزان دختر ابتدایی فارس خوش درخشیدند.
کد خبر: ۴۷۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴ 04 August 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس:محمد جعفری اظهار داشت: تیم هندبال دانش آموزان دختر ابتدایی فارس به مقام قهرمانی مسابقات هندبال دانش آموزان مقطع ابتدایی دختر سراسر کشور دست‌یافت.

جعفری ادامه داد: در دیدار نهایی این رقابت‌ها تیم دانش آموزان دختر ابتدایی فارس با نتیجه 13 بر 12 تیم شهرستان‌های تهران را شکست داد و به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست‌یافت.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس همچنین یادآور: تیم بسکتبال دانش آموزان دختر ابتدایی فارس نیز قهرمان کشور شد.

جعفری بیان کرد: در مسابقه فینال، تیم بسکتبال دختران فارس با نتیجه 45 بر 36 تیم اصفهان را شکست داد و قهرمان این مسابقات شد

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس همچنین خاطرنشان: در دور اول این رقابت‌ها نیز تیم‌های ورزشی دختران مقطع متوسطه اول و دوم فارس نیز در این رقابت‌ها درخشش کم‌نظیری داشتند.

جعفری گفت: در رشته فوتسال و در مقطع متوسطه دوم تیم دختران دانش‌آموز استان فارس با غلبه بر رقبای خود به قهرمانی این مسابقات دست‌یافت و پس‌ازآن تیم‌های کرمانشاه و البرز به تربیت در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس افزود: در رشته بسکتبال در مقطع متوسطه اول تیم استان فارس عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم‌های شهرستان‌های تهران و قزوین در جایگاه دوم و سوم ایستادند

به گفته وی در رشته هندبال و در مقطع متوسطه دوم تیم دختران فارس با قبول شکست برابر اصفهان مقام دوم این رقابت‌ها را کسب کرد و تیم تهران نیز سوم شد

جعفری افزود: در رشته هندبال در مقطع متوسطه اول تیم استان فارس سوم شد و تیم‌های اصفهان و خراسان رضوی به تربیت در جایگاه‌های اول و دوم و قرار گرفتند

این مقام مسؤول تأکید کرد: در رشته والیبال در مقطع متوسطه دوم نیز تیم دختران فارس سوم شد و تیم‌های اصفهان و البرز عنوان‌های اول و دوم را کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار