نائب رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سرانه فضای سبز کلانهشر شیراز طی 4 سال گذشته از 18 به 23 مترمربع افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۷۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 15 August 2017
تابناک فارس به نقل ازایسنا:محمد حق‌نگر در نطق قبل از دستور خود در دویست و بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شورای چهارم با استفاده از طرح‌های ارائه شده نخبگان، سرانه فضای سبز را توسعه بخشید و این اقدام در نوع خود کم‌نظیر است.
عضو شورای شیراز با اشاره به اقدامات انجام شده در تولید نهال و محصولات ارگانیک گفت: به نظر می‌رسد به دنبال این همکاری در آینده نزدیک زمینه آبادانی باغ‌های قصردشت و کسب درآمد برای مالکان این باغ‌ها فراهم خواهد شد.

حق نگر از مدیرعامل سازمان باغ‌های شهرداری شیراز خواست که با توجه به مصوبه شورا در خصوص حمایت از باغ‌ها و باغ‌داران در این کلانشهر و با بهره‌بردن از ظرفیت نخبگان، زمینه بهبود وضعیت باغ‌ها فراهم شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز همچنین به موضوع توسعه سیزده هزار هکتاری فضای سبز ارتفاعات شیراز اشاره و اضافه کرد: با اجرای این طرح موفق شدیم دست زمین خواران را از ارتفاعات که مهمترین سرمایه شهر شیراز است، کوتاه کرده و 2.5 میلیون اصله نهال کاشته شود.

حق‌نگر تثبیت ارتفاعات و تبدیل آن به فضای سبز را سرمایه‌ای برای آینده شیراز دانست و افزود: سند افتخار این اقدام برای شورای چهارم و مجموعه شهرداری شیراز ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار