حسام ملک نصب اردکانی ورزشکار سپیدانی توانست دردومین ابرماراتن راه ابریشم ایران با حضوررقبای قدرمند خود مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کند.
کد خبر: ۵۰۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 27 September 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون:دومین ابرماراتن راه ابریشم ایران در کویر لوت باشروع ازکاروانسرای شفیع آباد و گذر از پهنای کویر و گرمترین نقطه زمین گندم بریان درروستای اندوهجرد شهداد به پایان رسید.

در مسابقه بین المللی فوق استقامت ابر ماراتن شهداد ، تعداد زیادی دوندگان ایرانی و خارجی حضور داشتند . اعضا تیم شرکت کننده از موسسه ورزشهای استقامتی بدون مرز ( ایران ماراتن ) آقایان اکبر نقدی از مرند ، حسام ملک نصب اردکانی از سپیدان ، هادی رنجبر نسب از بم ، محمد وکیلی از بهبهان و علیرضا سعادت و خانم مهسا ترابی از تهران حضور یافتند.



در این بین آقای اکبر نقدی در ۲۵۰ کیلومتر مقام اول و آقای حسام ملک نصب به مقام سوم و خانم مهسا ترابی در 250کیلومتر بانوان به مقام سوم  رسیدند و دیگر دوستان در زمان تعیین شده با موفقیت به خط پایان رسیدند .



شایان ذکر است که در مسابقه ابر ماراتن موضوع برد و باخت وجود ندارد بلکه مهم استقامت فرد و رسیدن به خط پایان می باشد .کسب مقام سوم در مسابقات بین المللی التراماراتون(٢۵٠کیلومتر) توسط ورزشکار جوان سپیدانی  اقای حسام ملک نسب را به ایشان و جامعه ورزشی سپیدان تبریک عرض مینماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار