کد خبر: ۵۰۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 28 September 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،فرماندار گچساران گفت: کارگاه آجرسازی گچساران به دستور مقام قضایی بزودی تعطیل می‌شود.

عبدالرحیم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران اظهار داشت:کارگاه آجرسازی گچساران به دلیل عدم رعایت بهداشت حرفه‌ای، استفاده نکردن از نیروی بومی و به کارگیری 30 نیروی افغانی با حقوق کم این به دستور مقام قضائی تعطیل می‌شود.

وی از تصویب 10 میلیارد تومان برای جابه جایی و زیرساخت‌های زندان گچساران خبر داد و افزود: جابجایی زندان این شهر در دستور کار بوده که امیدورام در کمترین زمان ممکن این مهم به سرانجام برسد.

رحیمی ابراز کرد: 12 میلیارد ریال برای بهسازی و بازسازی بهشت زهرا و غسالخانه و 13 میلیارد ریال نیز برای ساماندهی کشتارگاه گچساران در سال 96 اختصاص داده شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران خواستار توسعه و تجهیز سردخانه بالای صفر درجه با کشتار 500 لاشه در روز این شهرستان شد و گفت: رفع مشکلات بهداشتی و زیست محیطی کشتارگاه دام به عنوان یک ضرورت در دستور کار مسئولان و متولیان امر باشد.

رحیمی ادامه داد:3 موکب در شهرستان گچساران به دلیل قرار گرفتن به عنوان معبر زائران کربلا برپا می‌شود که امیدواریم شبکه بهداشت در زمینه نظارت بر مواد غذایی در این موکب‌ها دقت لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار