سرهنگ " سياهپور" در خصوص جزئیات عملیات دستگیری این شرور سابقه دار تصريح نمودند : متهم در حين دستگيري با يک قبضه سلاح سرد (چاقو) به طرف ماموران حمله ور شد.
کد خبر: ۵۰۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 30 September 2017
فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از دستگيري يکي از سارقان سابقه دار با 10 فقره سابقه شرارت و درگيري در اين شهرستان خبر داد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ" منوچهر سياهپور " در این باره گفت : در پي وقوع چند فقره و درگيري و شرارت در بخش هایی از شهرستان کهگیلویه و به جهت پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز بلافاصله موضوع جهت بررسي در دستور کار ماموران کلانتري 11 قرار گرفت.

سرهنگ" سياهپور" افزود : ماموران کلانتری 11 این شهرستان با انجام گشت زنی هدفمند بصورت محسوس و نامحسوس ، موفق به شناسایی شرور سابقه دار شدند که با انجام اقدامات پليسي و در اجراي دستور مقام قضايي ، طي يک عمليات غافلگيرانه این فرد متهم را در مخفیگاهش دستگير و یکدستگاه خودروی پژو پارس دارای سابقه سرقت را نیز کشف کردند.

سرهنگ " سياهپور" در خصوص جزئیات عملیات دستگیری این شرور سابقه دار تصريح نمودند : متهم در حين دستگيري با يک قبضه سلاح سرد (چاقو) به طرف ماموران حمله ور شد که با هوشياري ، سرعت عمل و درايت ماموران ، مجال هيچ گونه حرکت فيزيکي به وی داده نشد و متهم خلع سلاح و به جهت سير مراحل قانوني ، به کلانتري انتقال داده شد .

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان کرد: در تحقيقات مقدماتي ماموران ، اين متهم به صراحت اعتراف به بيش از 10 فقره شرارت و درگيري در شهر دهدشت و حومه نمود و در ادامه به سرقت خودروی پژو پارس نیز معترف شد که با تشکیل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یه همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
فردا آزاد میشه هیچ مشکلی هم براش پیش نمیاد

اگه میخواستن کاری کنن و برخودد جدی میشد

سابقه دار نیود و 10 فقره جرم مرتک نمیشد


وقتی برخورد قاطع نباشه همین میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار