ویژه‌برنامه «بر بال کودکی» با حضور بیش از 3 هزار کودک شیرازی به مناسبت روز جهانی کودک در بوستان ایرانی برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 09 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از غرفه‌های این مراسم گفت: برنامه‌های بسیار خوبی در این روز برای کودکان تدارک دیده‌ شده بود و رویکرد شورای اسلامی شهر شیراز بر تقویت چنین برنامه‌هایی برای بالا بردن فرهنگ شهروندی از سنین پایین است.

لیلا دودمان افزود: آموزش شهروندی از سنین کودکی زمینه‌ساز تربیت شهروندان قانون‌مدار در آینده را نوید می‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر گسترش فعالیت‌های آموزشی با رویکرد توسعه فرهنگ شهروندی تصریح کرد: زبان هنر یکی از بهترین شیوه‌های انتقال مفاهیم و مؤلفه‌های شهروندی به کودکان هست.

سرپرست معاونت فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز در این مراسم گفت: این برنامه با محوریت آموزش‌های شهروندی و باهدف آموزش فرهنگ اجتماعی به کودکان، غنی‌سازی اوقات فراغت و معرفی بازی‌های سالم به آنان برگزار شد.

سید عباس آتش زمزم با اشاره به قدرت بالای فراگیری آموزش در کودکان افزود: در این برنامه‌ها به دنبال نهادینه‌سازی و فرهنگ‌سازی برای تربیت شهروندان صالح هستیم چراکه آینده شیراز در دستان کودکان امروز خواهد بود.

وی افزود: در این ویژه‌برنامه بیش از 21 غرفه با موضوعات فرهنگ شهروندی ازجمله فضای سبز، پسماند و تفکیک زباله، آتش‌نشانی، تغذیه سالم، نجوم، بازی‌های بومی و فکری، قصه‌گویی، گریم و نقاشی جهت استفاده و آموزش کودکان برپاشده است.

بر بال کودی با همکاری سازمان‌های آتش‌نشانی، سیما، منظر و فضای سبز، مدیرت پسماند و حمل‌ونقل و ترافیک برگزار شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار