امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه حرکت مسوولان در راستای اقتصاد مقاومتی باید دیده شود، گفت: فضای کارهای روزمره و ابلاغی را نمی‌توان به جای اقتصاد مقاومتی جا زد.
کد خبر: ۵۱۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 27 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز شهر دارالمومنین اظهار داشت: نگاه ما برای بیرون کشور تبیین شده اما نمی‌توان وظایف خود را انجام نداد و متکی به غیر خودی‌ها بود.

وی با تاکید به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری انقلاب افزود: امروز حرکت مسوولان در راستای اقتصاد مقاومتی باید دیده شود.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه مردم باید ببینند که مسوولان در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت می‌کنند، ادامه داد: فضای کارهای روزمره و ابلاغی را نمی‌توان به جای اقتصاد مقاومتی جا زد.

وی با اشاره به اینکه باید یک حرکت عظیم در راستای اقتصاد مقاومتی رخ دهد، تاکید کرد: نباید در برابر تنبلی‌های عده‌ای سکوت کرد تا کشور در معرض خطر قرار بگیرد.

آیت‌الله دژکام همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زمزمه برخی حرکات در روزی که به اسم کوروش نامیده شده است، گفت: هفتم آبان عده‌ای حرکاتی انجام می‌دهند و خوش رقصی می‌کنند.

وی ادامه داد: ما بنا نداریم به کسی بدگویی کنیم اما بحث این است که عده‌ای خارج از کشور این جریان را هدایت کرده و آنها را در مقابل دین و اسلام علم می‌کنند.

امام جمعه جهرم بیان کرد: حمایت از دین را باید مردمی و علنی کرد تا فتنه در نطفه خفه شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار