در این بازدید که به همراهی معاونت شبکه بهداشت و درمان انجام شد با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وبرخی از مسئولین شهرستانی بخش تازه تاسیس اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) راه اندازی گردید.
کد خبر: ۵۲۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶ 09 November 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون:در این بازدید که به همراهی معاونت شبکه بهداشت و درمان انجام شد با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وبرخی از مسئولین شهرستانی بخش تازه تاسیس اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) راه اندازی گردید.

دکتر مسعود عابد رئیس بیمارستان امام حسین(ع) با اشاره به فضای 700 متر مربعی اورژانس و اختصاص هزینه ای بیش از سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جهت نوسازی و بهسازی فضای موجود گفت : در گذشته فضای نامناسب بخش اتفاقات بیمارستان نارضایتی پزشک،پرسنل و مراجعین به خصوص در اوقات پرازدحام را به همراه داشت که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ،خدمات شایسته و درخوری را به همشهریان گرامی ارائه دهیم.

امیر کاظمی مدیر بیمارستان امام حسین(ع) ضمن تاکید بر فعال بودن پانزده تخت در بخش اتفاقات اظهار داشت : هم اکنون محیطی متناسب با تعداد مراجعین و با ظرفیت بالای پذیرش بیمار، ایمن، مطابق با آخرین استاندارد فضاهای بهداشتی درمانی و چشم نواز، جهت آسایش و اطمینان خاطر بیماران و همراهان ایشان فراهم گشته است که دارای 15 تخت بستری، اتاق احیای قلبی ریوی، اتاق تزریقات خانم ها و آقایان به صورت مجزا، اتاق تخت های بستری موقت و تحت نظر، اتاق بستری و مانیتورینگ بیماران قلبی، اتاق اعمال سرپایی، اتاق ایزوله مردان و اتاق ایزوله زنان، اتاق تریاژ ، اتاق گچ گیری ،سوختگی و بخیه است.

در طی این بازدید سید علاالدین خادم نماینده سپیدان در مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از نحوه ارائه خدمت به بیماران و رسیدگی به آنها در این بیمارستان، افزود: امروزه با ارائه خدمات خوبی که کارکنان به بیماران می دهند، در این بیمارستان نشاط، سرزندگی و تحولات بسیاری نسبت به قبل دیده می شود و شایسته است از همکاری و تلاش مسئولین و کادر این بیمارستان برای این تحولات تشکر و قدردانی نمود.

نماینده سپیدان در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی و همکاری خود جهت بهبود شرایط  بیماران و ارائه خدمات مطلوب، تصریح کرد: با تلاش و پیگیری های انجام شده در صدد اخذ مجوزهای لازم جهت استخدام نیرو متناسب با چارت تشکیلاتی این بیمارستان هستیم که امیدواریم این مهم به زودی محقق شده و گامی در ارتقا بیمارستان و ارائه خدمات شایسته به همشهریان گرامی برداشته شود.

در ادامه خادم ،نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بخش های اتفاقات ، پرتوگرافی، اعصاب و روان ، بخش های بستری و درمانگاه تخصصی ، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمت به بیماران و وضعیت بیماران بستری شده در  این بیمارستان قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار