از آمدن وزیر خارجه چین به ایران تا رفتن معاون رئیس جمهور سابق به زندان و افزایش حقوق کارمندان و درخواست برای برخورد با دلالان ارز از عناوین مهم روزنامه های امروز استان هستند.
کد خبر: ۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶ 16 February 2015
روزنامه سبحان عکس نخست روز دوشنبه خود را به حقوق سال آینده کارگران اختصاص داد و به نقل از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: 'دستمزدها 11 تا 15 درصد زیاد می شود'.

این روزنامه همچنین تیتر نخست خود را از سخنان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزید که وعده 'استخدام 20 هزار نیروی جوان در سال 94' داده است.

روزنامه عصر مردم نیز به نقل از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه اول نوشت: 'توان اقتصادی کارفرمایان در تعیین مزد 94 لحاظ می شود'.

'رحیمی به زندان افتاد' این عبارت نیز تیتر اول این روزنامه را به خود اختصاص داد.

روزنامه خبرجنوب نیز در صفحه نخست خبر 'افزایش 14 درصدی حقوق کارمندان' را در صفحه اول انعکاس داد و به نقل از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: 'ما به سمتی می رویم که دستمزدها به سمت رضایت بخشی حرکت کند و بازار کار و چرخه تولید هم بچرخد'.

واکنش فرمانده ناجا به درخواست برخورد با دلالان ارز و تشکیل دادگاه های ویژه اقتصادی در تمام استان ها، عنوانی است که این روزنامه دوشنبه برای تیتر نخست برگزید.

'محمد رضا رحیمی به زندان رفت: از پاستور تا اوین؛ سرنوشت معاون احمدی نژاد' و 'مخالفان و موافقان لایحه بودجه 94 چه گفتند' از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه بود.

روزنامه های خبرجنوب، سبحان و عصر مردم سفر وزیر خارجه چین را در صفحه اول بازتاب دادند اما روزنامه نیم نگاه دوشنبه این رویداد خبری را به عنوان تیتر نخست برگزید.

روزنامه نیم نگاه عبارت 'افزایش همکاری چین و ایران تا سطح راهبردی' را به عنوان تیتر نخست برگزید.

روزنامه افسانه نیز دوشنبه تیترهای صفحه نخست خود را از اخبار استان فارس برگزید و این عبارت را در تیتر اول خود زد: 'مجتمع های پزشکی عامل گره کور ترافیکی شیراز'.

'بافت تاریخی شیراز با کاهگل احیا می شود'، 'فعالیت های انتخاباتی در فارس رصد می شود' و 'مربی شیرازی سرمربی تیم ملی کاراته ایران شد' از دیگر عناوین صفحه اول روزنامه افسانه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار