فرماندار اقلید:آمار بالای تصادف در جاده‌های شهرستان اقلید که به معضلی اجتماعی تبدیل شد اشاره و بر لزوم تلاش و مساعدت برای افزایش ایمنی، تعریض، روشنایی و... در جاده‌ها و راه‌های این شهرستان تأکید کرد.
کد خبر: ۵۴۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 01 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:صالح مشتاقی لار از اهمیت و تأثیر راه‌ها و مسیر ارتباطی در ارتقا و توسعه اقتصادی و تکاپوی اجتماعی هر منطقه سخن گفت و اظهار داشت: توسعه راه‌ها موجب ایجاد وضعیت مطلوب اقتصادی می‌شود.

مشتاقی لار به آمار بالای تصادف در جاده‌های شهرستان اقلید که به معضلی اجتماعی تبدیل شد اشاره و بر لزوم تلاش و مساعدت برای افزایش ایمنی، تعریض، روشنایی و... در جاده‌ها و راه‌های این شهرستان تأکید کرد.

فرماندار اقلید ورودی هر شهر را آبروی شهر و عاملی مؤثر برای جذب مسافر و گردشگر خواند و بیان کرد: اصلاح ورودی شهر اقلید از سمت سورمق و تعریض این مسیر از مهم‌ترین خواسته‌ها و مطالبات مردم و مسؤولان اقلید است.

وی سه‌راهی آسپاس و گردنه این قسمت را نیز از نقاط حادثه‌خیز و پرخطر شهرستان خواند و با تأکید بر اینکه راه‌های اقلید در وضعیت بحرانی قرار دارند، نگاه کارشناسانه و تخصصی و پاسخگویی مناسب به مردم و مطالبات آن‌ها در این زمینه را خواستار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار