دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه‌النبی از ارسال ۶۸۰ اثر به دبیرخانه این همایش خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 21 January 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرگاران: خلیل شفیعی دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه‌النبی با اشاره به ارسال ۶۸۰ اثر به دبیرخانه این همایش اظهار کرد: جدیدترین آثار ارسال شده در قالب کتاب منتشر و رونمایی می‌شود.

وی اضافه کرد: از این میان ۶۰۰ اثر در بخش شعر و ۸۰ اثر هم در بخش داستان بوده که شامل داستان بلند و کوتاه است.

دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه‌النبی تصریح کرد: این همایش در دو بخش شعر و داستان با هدف معرفی دقیق، روشن و تاثیرگذار ابعاد وجودی حضرت زهرا (س)، پرداخت هنرمندانه به شخصیت والا و الهی آن حضرت و ارتقا فرهنگ غنی ادبیات فاطمی برگزار می‌شود.

خلیل شفیعی بیان کرد: موضوعات بخش جایزه ادبی این همایش، حضرت فاطمه زهرا (س) و خانواده، حضرت فاطمه زهرا (س) و جامعه اسلامی و حضرت فاطمه زهرا (س) و ارتباط با خدا است.

دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه‌النبی ادامه داد: در این همایش محدودیت سنی وجود ندارد و هر شرکت‌کننده در بخش شعر مجاز به ارسال حداکثر ۵ و در بخش داستان ۲ اثر است.

وی ادامه داد: آئین پایانی همایش جایزه ادبی شعر و داستان ریحانه النبی (س) هفدهم اسفند در شهرستان مهر برگزار و به نفرات اول تا سوم هر بخش این همایش به ترتیب لوح سپاس و مبلغ سی، بیست و ۱۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

خلیل شفیعی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دومین همایش جایزه ادبی ریحانه النبی (س) ۱۹ بهمن است و اسامی برگزیدگان دوم اسفند اعلام می‌شود.

دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه‌النبی افزود: شاعران و نویسندگان می‌توانند آثار خود را به لینک تلگرامی (https://t.me/joinchat/BLMkS۰YhRk۶CHQBR۴-LrJg) و یا ایمیل (Reyhaneh.adabi@gmail.com) ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار