به مناسبت دهه فجر و با حضور معاون استاندار ایلام مرکز فوریت پزشکی و پایگاه شهری در ایوان افتتاح شد .
کد خبر: ۵۶۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 06 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، به مناسبت دهه فجر، ایول درویشی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به شهرستان ایوان سفر کرد.

در ابتدای سفر درویشی به شهرستان ایوان، پروژه‌های بهسازی و آسفالت راه ارتباطی چهارخطه محور روستای سراب به شهرستان ایوان به طول پنج کیلومتر، بهسازی و آسفالت روستای برزه خوران به طول 5/1 کیلومتربا اعتبار دو میلیارد ریال و آسفالت معابر محله فرزگه شهر ایوان به مساحت 32 هزار مترمربع رسماً مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ادامه، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام در بیمارستان امام رضا (ع) شهر ایوان، دستگاه اکسیژن ساز با اعتبار 3 میلیارد ریال با هدف صرفه جویی سالانه یک میلیارد ریال در خرید اکسیژن، افتتاح مرکز فوریت پزشکی و پایگاه شهری با اعتبار یک میلیارد ریال و احداث پد بالگرد با اعتبار 100 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

کلنگ زنی دبستان 2 کلاسه روستای گاوسواربه مساحت 108 مترمربع با اعتبار 3 میلیارد ریال، دبستان 1 کلاسه حاجی حاضر به مساحت 69 مترمربع با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال و دبستان 1 کلاسه روستای لینجاب به مساحت 60 مترمربع و یک میلیارد و 200 میلیون ریال از دیگر برنامه های درویشی در سفر به ایوان بود.

در مرحله بعد سفر، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با حضور در شهرک صنعتی ایوان از شرکت تعاونی 2451 سولفات پتاسیم، کارخانه آرد و مجتمع فولاد ایوان بازید و با حضور مدیران استان مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

افتتاح فاز اول مجتمع گردشگری کیان با سرمایه گذاری 7500میلیون ریال آخرین برنامه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در سفر به شهرستان ایوان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار